کد خبر : 7290
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 جولای 2022 - 11:23

برگزاری کارگاه آموزشی احیای قلبی ریوی پایه و پیشرفته در چرام

  سرپرست شبکه بهداشت درمان چرا م از برگزار ی کارگاهی تحت عنوان ” احیای قلبی-ریوی مقدماتی و پیشرفته” در سالن شبکه بهداشت درمان خبر داد. به گزارش چرام آنلاین و روابط عمومی شبکه بهداشت درمان چرام مهندس جعفری گفت : در این کارگاه آموزشی که پرستاران و سایر کادر درمانی شاغل در این مرکز

 

سرپرست شبکه بهداشت درمان چرا م از برگزار ی کارگاهی تحت عنوان ” احیای قلبی-ریوی مقدماتی و پیشرفته” در سالن شبکه بهداشت درمان خبر داد.

به گزارش چرام آنلاین و روابط عمومی شبکه بهداشت درمان چرام مهندس جعفری گفت : در این کارگاه آموزشی که پرستاران و سایر کادر درمانی شاغل در این مرکز حضور داشتند، آقای جهانتاب آموزش های لازم در خصوص CPR را ارائه داد.
جعفری افزود ؛ شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی، با مباحث پایه و مهارت‌های احیای قلبی ریوی (ماساژ قلبی و تهویه مؤثر)، تکنیک‌ها و روش‌های تشخیص زودرس و مدیریت اولیه بیماران دچار ایست قلبی تنفسی، مدیریت راه‌های هوایی پیشرفته مصدومان، مباحث مرتبط با درمان آریتمی‌های شایع در احیا، تفاوت پروتکل احیای بزرگسالان و نوزادان آشنا شدند.
در پایان در این کارگاه آخرین مطالب علمی در خصوص اقدامات اورژانسی در مواجه با بیمارانی که دچار تشنج ، حمله آسم و مسمومیت شده اند بیان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.