کد خبر : 4228
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 اکتبر 2020 - 19:36

مصطفایی عنوان کرد

مشارکت مردمی مهمترین اصل در تامین امنیت پایدار کشور است

مصطفایی وجود موسسات حفاظتی و مراقبتی را یکی از بسترهای مناسب ایجاد مشارکت فراگیر در تامین نظم و امنیت دانست و گفت: رویکرد پلیس جامعه محور و دانش بنیان به سمت و سویی است که خرد جمعی و توان عمومی را در حل مسائل اجتماعی به کار گیرد

مشارکت مردمی مهمترین اصل در تامین امنیت پایدار کشور است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان متولی و پرچم دار اصلی تامین نظم و برقراری امنیت است، گفت: مشارکت مردمی مهمترین اصل در امنیت پایدار کشور است.

به گزارش خبذنگار  چرام  انلاین پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً فرمانده انتظامی استان در گفتگوی خبری با صدا و سیمای مرکز استان در خصوص اهمیت مردم پایگی امنیت گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی و پرچمدار اصلی تامین نظم و برقراری امنیت در سراسر کشور مهمترین وظیفه را بر عهده دارد.

وی افزود: طبیعتاً امنیتی به صورت پایدار در خواهد آمد که مشارکت آحاد مختلف جامعه را در پی داشته باشد و هر چه میزان مشارکت مردم در تامین امنیت بیشتر باشد به همان میزان از امنیت مطلوب تر و پایدارتر ای برخوردار خواهیم شد.

مصطفایی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و به صورت شبانه‌روز اهتمام و تلاش خود را بر برقراری امنیت و رضایت شهروندان که همان رضایت خداوند متعال می باشد بنا نهاده و در این رابطه به همکاری همه مردم و نهادها نیازمند می باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه برای ایجاد یک امنیت پایدار نیازمند مشارکت مردم هستیم خاطرنشان کرد: هر جا که پلیس موفق بوده یقیناً همراهی و مشارکت مردم در آن امر دخیل بوده است.

وی با تاکید بر استفاده از مشارکت مردم در ارتقاء امنیت خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم آن امنیتی را که در شان و زیبنده مردم بوده را تامین و حفظ کنیم.

مصطفایی وجود موسسات حفاظتی و مراقبتی را یکی از بسترهای مناسب ایجاد مشارکت فراگیر در تامین نظم و امنیت دانست و گفت: رویکرد پلیس جامعه محور و دانش بنیان به سمت و سویی است که خرد جمعی و توان عمومی را در حل مسائل اجتماعی به کار گیرد.

وی مشارکت مردمی را مهمترین اصل در تامین امنیت پایدار در جامعه دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی به دنبال همدلی و همزبانی، اعتماد و جلب مشارکت حداکثری مردم در راستای برقراری امنیت و آرامش است تا امنیت به نحو مطلوب در جامعه حاکم شود.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: امروز اگر شاهد امنیتی مناسب در سطح کشور هستیم به واسطه مشارکت مردم و تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.