برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد

جلسه کمیته برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و به ریاست دکتر کلانتری استاندار در حال برگزاری است.
 به گزارش نشست شورای برنامه ریزی استان به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.
حجت الاسلام موحد در این نشست، با اشاره به طرح جامع تفصیلی شهر‌های دهدشت و دیشموک، گفت: تصویب و اجرای طرح جامع شهری دهدشت لازم و ضروری است و مردم به ویژه مردم حومه دهدشت نگرانی‌های زیادی داشتند.
وی افزود: باید فکر اساسی برای دهدشت کرد، به ویژه برای مسکن مهر دهدشت. رشد منفی جمعیت دهدشت به دلیل مهاجرت‌های بی رویه مشکلات زیادی را برای این شهر به وجود آورد.
موحد با اشاره به مشکلات آب چهار شهر کهگیلویه، حومه غربی دهدشت و آب شهر‌های دیشموک و بهمئی گرمسیر، افزود: رشد غیرقانونی و نامشروع برخی طرح ها را در برخی مناطق می‌بینیم و باید توسعه متوازن صورت بگیرد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه با بیان اینکه در گذشته تلاش‌های زیادی برای رشد بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و قابل تقدیر است و باید این واقعیت را گفت، اظهار داشت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ در دستور کار مجلس قرار گرفته و ما نباید کوتاه بیاییم و بنده برای اعتبار آب شهر‌های کهگیلویه در دفتر مسئول کشوری حاضر شدم و توضیح دادم که چرا اعتبار این طرح ها باید کاهش یابد و ۴۵ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان برسد.
موحد در ادامه گفت: بنده و همه شما‌ها نوکر و خدمتگذار مردم هستید و همه مدیران نظام اسلامی هستیم و لذا خواهش داریم بدون گرایش‌های سیاسی دست به دست هم دهیم و با هر گرایشی برای این مردم تلاش کنیم. بنده هر جا با آقای کلانتری( استاندار ) رفته‌ام، نتیجه گرفته‌ایم.
وی در ادامه اضافه کرد: مدیران نگران صندلی خودشان نباشند و با جدیت در وزارتخانه‌ها پیگیر مشکلات مردم باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.