کد خبر : 1197
تاریخ انتشار : شنبه 24 نوامبر 2018 - 9:54

حضور اتاق یاسوج در فینال انتخاب اتاق‌های برتر محلی کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه CACCI+تصاویر

  به گزارش صدای جنوب؛نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج متشکل از وحید پناهی ( مدیر امور بین الملل ) آرش موسوی ( مدیر مرکز پژوهش ) به سرپرستی جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج برای حضور در فینال هشتمین برنامه جوایز انتخاب اتاق‌های برتر محلی کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا

 

به گزارش صدای جنوب؛نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج متشکل از وحید پناهی ( مدیر امور بین الملل ) آرش موسوی ( مدیر مرکز پژوهش ) به سرپرستی جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج برای حضور در فینال هشتمین برنامه جوایز انتخاب اتاق‌های برتر محلی کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه CACCI به ترکیه سفر کرده است.

در این کنفرانس که طی دوم و سوم آذر در استانبول برگزار می شود، نمایندگان اتاق های یاسوج، شیراز، و خرم‌آباد که به مرحله فینال هشتمین برنامه جوایز اتاق‌های محلی برتر کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا -اقیانوسیه راه پیدا کرده اند در مقابل داوران قرار گرفتند و برنامه های شاخص اتاق بازرگانی مربوطه را ارائه و تشریح کردند.

آرش موسوی و وحید پناهی به نمایندگی از اتاق یاسوج، شیرین محمدی به نمایندگی از اتاق شیراز و سمیه حقیقت منش به نمایندگی از اتاق خرم آباد در رقابت نهایی حضور دارند.

نازنین دانشور بنیانگذار تخفیفان نیز که به مرحله پایانی رقابت کارآفرینان جوان اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه رسیده است، با دیگران فینالیست ها رقابت خواهد کرد و در مقابل داوران به سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران در نشست نظم نوین اقتصاد جهانی، اسنفدیار امیدبخش رئیس اداره روابط چندجانبه اتاق ایران در نشست شورای آسیایی توسعه تجارت و علی شریعتی عضو کمیسیون کشاورزی اتاق ایران در شورای آسیایی غذا و کشاورزی به سخنرانی خواهند پرداخت. دکتر آرش انیسیان رئیس شورای شورای بهداشت و آموزش CACCI نیز مدیریت نشست این شورا را در حاشیه نشست کنفدراسیون به عهده خواهد داشت.

جبار کیانی پور رئیس اتاق یاسوج و یلدار راهدار عضو هیات عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در ترکیب هیات ۱۵ نفره ایران در نشست کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه حضور دارند.

ملاک گزینش اتاق‌های محلی برتر، «ارائه خدمات ممتاز به اعضای خود»، «ارائه خدمات ممتاز به جامعه» و «مشارکت در فعالیت‌ها و پروژه‌های CACCI» بوده است. این برنامه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و ثبت‌نام در دوره فعلی نیز از اواسط سال ۲۰۱۷ آغاز شد.

دوره فعلی برنامه جوایز انتخاب اتاق‌های برتر محلی CACCI به بررسی عملکرد اتاق‌ها در سال ۲۰۱۷ اختصاص داشت و بر همین اساس اتاق یاسوج نیز برای شرکت در مسابقات، گزارش مستند عملکرد خود در حوزه‌های اجتماعی، خدمات به اعضا و حضور در دوره‌های قبلی CACCI و همکاری با این کنفدراسیون را در چارچوب تعیین شده ارسال کرد.

در حوزه فعالیت‌های اجتماعی، پروژه‌هایی نظیر توریسم عشایری، کمک به خانه سالمندان، تجلیل از قهرمانان پاراالمپیک، بورسیه دانش آموزان و دانشجویان کم‌درآمد نخبه، حمایت از تیم کوهنوردی بانوان، حمایت مالی از دانشجویان در حوزه پایان‌نامه دکتری و کمک به هیات های ورزشی انجام شده که در این رقابت حائز امتیاز شده‌اند.

فعالیت‌های اتاق یاسوج در حوزه خدمات به اعضا نیز شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی، حل اختلاف اعضا با ارگان‌های مختلف، ایجاد دهکده گیاهان دارویی و افزایش اعضا می باشد. تمام کلاس‌های آموزشی اتاق یاسوج برای اعضا و عموم مردم رایگان برگزار می‌شود و این اتاق حدود ۴۰۰ مصوبه نیز برای حل اختلاف فعالان اقتصادی استان با بانک‌ها داشته است.اتاق یاسوج پروژه دهکده گیاهان دارویی را نیز با مشارکت یک شرکت بزرگ اجرا کرده که اکنون نیز به‌صورت آزمایشی اجرا می‌شود.
همچنین این اتاق در سال ۲۰۱۷ موفق به افزایش ۱۰۰ درصدی جذب اعضای جدید شده و ۹۰ عضو جدید جذب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.