کد خبر : 1800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 جولای 2019 - 14:01

باارسال یادداشتی/

پیام تشکر خانواده چرامی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان/تقدیر از پزشکان دلسوز بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و اورژانس جاده ای چرام+متن پیام

در پی حادثه تصادف در محور چرام به دهدشت و تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خانواده حادثه دیدگان از پرسنل پزشکی دهدشت و. چرام باارسال پیامی تشکرکردند

 

در پی تصادف منجر به جرح در محور چرام به دهدشت و عملکرد خوب مجموعه بهداشت و درمان چرام و کهگیلویه در این تصادف، پدر یکی از حادثه دیدگان باارسال یادداشتی از پزشکان و. مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر کرد:

ای به شکرانه دستان پر از مهر شما
آسمان در شعف و خاک پر از زیبایی
مهرتان بدرقه ی چشم همه بیماران
صدقتان بدرقه ی ایل غم و تنهایی

شکر ایزد را که در این وقت سعد و میمون به پاس همه زحمات مسئولین، مدیران و پرسنل خدوم و زحمت کش دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان امام خمینی ره دهدشت ، در راس دکتر یزدان پناه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی، دکتر خادمی ریاست محترم بیمارستان امام خمینی دهدشت و تشکر ویژه از برادر عزیزم جناب دکترفلسفی جراح عمومی و همچنین خواهر عزیزوبزرگوارم سرکار خانم دکتر داویدی متخصص گوش وحلق وبینی آرامشی محقق شد تا در حادثه دلخراش تصادف جاده ای بتوانم بار دیگر سلامتی خانواده و دختر نازنینم را مشاهده گر باشم.
به شکرانه این تلاش و ممارست حداکثری پرسنل محترم ودلسوز بیمارستان امام خمینی دهدشت (بخصوص واحدهای اورژانس واتاق عمل) ومهندس جعفری واورژانس جاده ای چرام بر خود واجب می دانم که به رسم ادب و به پاسداشت ارزشهای اصیل انسانی از تلاش این عزیزان نهایت سپاس و تشکر و قدردانی را داشته باشم. اگر دوباره امید به زندگی و لبخندی برلب هست مدیون ومرهون تلاش این عزیزان بخصوصی دو انسان دلسوز و وظیفه شناس متخصصین حاذق و توانمند، خواهر عزیزم سرکار خانم دکتر داویدی متخصص گوش وحلق وبینی و برادر عزیزم جناب آقای دکتر فلسفی متخصص جراح عمومی میباشد. که تاهمیشه خود وخانواده ممنون ومدیون این عزیزان می‌باشم.

امیدوارم که خداوند سبحان
و بلند مرتبه اجر تلاش و کوشش خستگی ناپذیر شما عزیزان را داده و چشم بینای اجتماع همیشه و در همه حال ستایشگر دستان پر از مهر و سخاوت شما باشد.

از نفس پاک شما آفتاب
گرمی و انوار سپیدش شکفت
مهر پر از شوق شد و مست شد
عشق قفاخورده امیدش شکفت

با کمال احترام واردات

مسعود قبادی و خانواده از چرام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.