کد خبر : 9972
تاریخ انتشار : جمعه 17 می 2024 - 0:46

بخش دوم؛

محسن زارعی

گزارش تصویری ازاجلاسیه شهداورزمندگان چرام

اولین اجلاسیه شهداورزمندگان شهرستان چرام باحضور مسئولان کشوری،استانی،شهرستانی ومردم خونگرم وشهیدپرورچرام باشکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش چرام آنلاین؛اولین اجلاسیه شهداورزمندگان شهرستان چرام باحضور مسئولان کشوری،استانی،شهرستانی ومردم خونگرم وشهیدپرورچرام باشکوه خاصی برگزار شد.

فرماندار شهرستان چرام، ضمن خوش آمد گویی به همه حاضران گفت:هر چه داریم و این اقتدار و عزتی که وجود دارد مرهون خون شهداست.

 

سید عبدالرحمن توفیقیان افزود: بیش از یک ماه است که عزیزان پای هستند تا مقدمات این اجلاسیه آماده شود.

 

وی ادامه داد: همه ما الان میهمان شهدا هستیم و با دعوت شهدا در این مجلس حاضر شدیم.

 

فرماندار چرام با اشاره به ایام دهه کرامت، عنوان کرد: در عملیات والفجر هشت زمانی که گفتند به درخواست برادر محسن رضایی قرار است پرچم امام رضا (ع) به جبهه می آید غلغله ای برپا شد و فردا آن پرچم در فاو به اهتزاز درامد.

 

توفیقیان با بیان اینکه شهرستان چرام ۱۳۷ شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است، افزود: تمام کارهای شهرستان در این چند ماه حول محور این اجلاسیه بود.

 

وی افزود: در این مدت برای بازسازی گلزار شهدا تخصیص ۱۰۰ درصدی داشتیم.

 

توفیقیان با بیان اینکه پروژه های مهم شهرستان در حال انجام است، ادامه داد: پتروشیمی چرام یکی از مطالبات مهم مردم است که امیدوارم به زودی کلنگ آن بر زمین زده شود.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در در اجلاسیه شهدای شهرستان چرام با بیان اینکه بهترین راه برای جامعه بشری راه الهی است، گفت: وقتی که راه خدارا می رویم در میدان کارزار مبارزه اگر کشته شویم و یا بکشیم پیروز هستیم.

حسینی با بیان اینکه اگر مال و جانی را هدیه می کنیم ضرر نکرده ایم، افزود: عده ای جان و مال خود را در راه شیطان می دهند که این نهایت خسران و ذلت یک انسان است.

وی عنوان کرد: در جنگ احد زمانی دشمن گفت کشته‌های ما در مقابل کشته‌های شما؛ که پیامبر فرمودند کشته های ما در بهشت و کشته های شما در جهنم است.

حسینی ادامه داد: شهیدان ما در جنگ تحمیلی در بهشت و کشته های آنها در جهنم قرار دارند زیرا کسی که به فرمان صدام جنایتکار به میدان آمد اگر کشته شوند در جهنم هستند و امروز کسانی که به فرمان نتانیاهو و بایدن در مقابل جبهه مقاومت قرار گرفتند در جهنم سوزان قرار می گیرند.

به برکت انقلاب شعار مرگ بر آمریکا به دانشگاه آمریکا کشیده شد

وی گفت: به برکت جمهوری اسلامی در دانشگاه های آمریکا مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهند این نشان دهنده عظمت شهدای ماست.

وی با بیان اینکه این عظمت را دشمن بر نمی تابد و به همین دلیل دو مسئله را برای ما مهیا کرده، عنوان کرد: اول فساد و ولنگاری است و حتی در گذشته صهیونیست ها گفته اند به جای موشک باید فرهنگ ابتذال را بین مردم ترویج دهند.

خطرناکترین جنگ دشمن علیه ما پیری جمعیت است

حسینی با بیان اینکه مسئله دوم پیری جمعیت است، افزود: امروز خطرناک ترین جنگی که دشمن برای ما به راه انداخته بحث پیری جمعیت است و دست های پنهان دشمن پشت این قضیه است و اگر اقدامی نکنیم دشمن همه هستی ما را نابود می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.