کد خبر : 9395
تاریخ انتشار : جمعه 19 آوریل 2024 - 18:08

خطیب جمعه سوق:

محسن زارعی

دشمن بداند که این پاسخ نظامی ما عملیاتی محدود و حداقلی بود

دشمن بداند که این پاسخ نظامی ما عملیاتی محدود و حداقلی بود و در صورت ارتکاب هرگونه اقدام ماجراجویانه بعدی پاسخ ایران قوی، قاطع، فوری و حداکثری و پشیمان کننده خواهد بود که اسرائیل و حامیانش را پشیمان خواهد کرد.
به گزارش چرام آنلاین؛حجت‌الاسلام مهدی کیانی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته سوق عملیات وعده صادق اشاره کرد و ضمن تقدیر از نیروهای جان بر کف و سبز پوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: پاسخی کوبنده و حیرت انگیز انجام دادند.
وی از ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران، عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران، عظمت عملیات در ناکام گذاردن پدافند ۳ مرحله ای غرب، عظمت عملیات در شفافیت عمل و اقدام، عظمت اقدام ایران از نظر زمان عملیات، عظمت عملیات در نمایش بخشی از اقتدار دفاعی ایران، عظمت در بُعد پیوند میدان و دیپلماسی به عنوان چند مولفه بهت آور از عملیات اخیر نام برد.
کیانی اصل خاطرنشان کرد: همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.
وی تصریح کرد: پوشش سراسری و بهنگام اخبار این حماسه توسط رسانه ملی، قرار گرفتن در جایگاه مرجعیت خبری برای دنیا و تسلط و غلبه در میدان تصاحب روایت اول، انصافا جای تقدیر و سپاس دارد.
کیانی اهداف اصلی عملیات وعده صادق تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونسیتی عنوان کرد و گفت: این هدف به نحو احسن انجام شد. وی اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران تمامیت ارضی و منافع ملی را در هیچ شرایطی بر نمی‌تابد همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس این را ثابت کرده و هم سایر واکنش‌هایی که دلاور مردان ایرانی در این مدت ۴۵ سال گذشته داشتند.
کیانی افزود: دشمن بداند که این پاسخ نظامی ما عملیاتی محدود و حداقلی بود و در صورت ارتکاب هرگونه اقدام ماجراجویانه بعدی پاسخ ایران قوی، قاطع، فوری و حداکثری و پشیمان کننده خواهد بود که اسرائیل و حامیانش را پشیمان خواهد کرد.
نهادی مکتبی برای صیانت و اعتلاء گفتمان انقلاب اسلامی
وی به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود، امروز بحمدالله به مثابه «کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ» است.خطیب جمعه سوق با بیان اینکه هویت سپاه ذیل هویت نورانی و مبارک گفتمان انقلاب اسلامی، قوام می‌یابد، افزود: اگرچه سپاه هویتی نظامی دارد اما نظامی‌گری در واقع یک بُعد از ابعاد این نهاد مکتبی است.
کیانی اصل افزود: سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی مهم‌ترین رکن آن را تشکیل می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.