کد خبر : 9351
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 آوریل 2024 - 18:29

به همت انجمن فیلم و عکس وبا همکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه؛

محسن زارعی

کلاس‌های فیلمسازی آسان در کهگیلویه برگزار خواهد شد

با آموزش صحیح، اصولی و علمی می‌توان استعدادهای نهفته در شهرستان را کشف و شکوفا کرد و تربیت نیروهای متخصص و متعهد باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش چرام آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، عبدالکریم عبودی خبر داد کلاس‌های فیلمسازی آسان در کهگیلویه برگزار خواهد شد و گفت: امروزه فیلم، به خصوص فیلم کوتاه، یکی از رسانه‌های تاثیرگذار در جامعه است اگر به سکوهای (پلتفرم‌های) فضای مجازی دقت کنیم، به صورت هوشمند تلاش می‌کنند، در زمانی کوتاه بیشترین تاثیر دلخواهشان را بر مخاطب بگذارند.

برگزاری کلاس های فیلمسازی آسان در کهگیلویه

وی افزود: با آموزش صحیح، اصولی و علمی می‌توان استعدادهای نهفته در شهرستان را کشف و شکوفا کرد و تربیت نیروهای متخصص و متعهد باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن تشکر از اسماعیل رضوی زاده رئیس انجمن فیلم عکس و سینمای جوان کهگیلویه عنوان کرد: از ظرفیت‌ها و امکانات موجود باید حداکثر استفاده را کرد تا بتوانیم در آینده همچنان مانند گذشته در عرصه فیلم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه گفت: یکی از اهداف ما آموزش نیروهای مجرب و متخصص است، این آموزش می‌تواند منجر به ارتقا سطح سواد بصری در جامعه گردد و محتوای آموزشی این دوره شامل:

آشنایی با سینما

آشنایی با:

اصول اولیه فیلمنامه نویسی

اصول اولیه عکاسی

اصول اولیه فیلمبرداری

اصول اولیه تدوین

و کارگردانی فیلم

خواهد بود.

اسماعیل رضوی زاده افزود: در سطح شهرستان، امکانات بسیار محدود است و استعدادهای کم نظیری داریم که این می‌طلبد مسئولین کمبودها در این زمینه را شناسایی و رفع نمایند و اقدام به توزیع عادلانه امکانات در سطح استان کنند.

وی با انتقاد از نبود وسایل امکانات مناسب عنوان کرد: سینماگران ما چه در بحث تولید و چه پس تولید، هیچگونه امکاناتی ندارند و با هزینه های شخصی اقدام به ساخت فیلم می کنند؛ به عنوان مثال: برای تدوین یک فیلم کوتاه باید در شهرهای دیگر با هزینه‌های گزاف، اقدام به تدوین، اصلاح رنگ و یا صداگذاری نمایند.

رضوی زاده در پایان ضمن تشکر از زحمات عبدالکریم عبودی، بیان کرد: مجموعه اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، همیشه در حد توان پای کار بودند و همکاری داشتند و جا دارد از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.