کد خبر : 935
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 نوامبر 2018 - 15:44

گزارشی از نشست خبری شهردار چرام+تصاویر

  در پی چالشهای بوجود آمده مابین شهردار واصحاب رسانه نشستی با حضور خبرنگاران رسمی چرام و نوری زاده شهردار و حدادی عضو وسخنگوی شورای شهر  در محل شهرداری برگزار شد.   به گزارش چرام انلاین،در این نشست که خبرنگاران اکثر رسانه ها بهمراه خبرگزاری فارس وخبرنگار صدا وسیما حاضر بودند ابتدا شهردار به بیان

 

در پی چالشهای بوجود آمده مابین شهردار واصحاب رسانه نشستی با حضور خبرنگاران رسمی چرام و نوری زاده شهردار و حدادی عضو وسخنگوی شورای شهر  در محل شهرداری برگزار شد.

 

به گزارش چرام انلاین،در این نشست که خبرنگاران اکثر رسانه ها بهمراه خبرگزاری فارس وخبرنگار صدا وسیما حاضر بودند ابتدا شهردار به بیان عملکرد شهرداری از بدو پذیرش این پست در طول یکسال گذشته پرداختند ، ایشان به مدیریت وبرنامه ریزی دقیق کارها وهمچنین هماهنگی با زیر مجموعه شهرداری اشاره نمودند وخاطر نشان کردند که یکی از راههای تامین کمبودهای مالی شهرداری اولا استفاده صحیح از پتانسیل خود شهرداری وابزار وادوات آن وداشته های موجود درون شهرداری میباشد وبا آمدن نوری زاده بخوبی مورد استفاده برای رفاه حال شهروندان وانجام کارهای عمرانی شهر چرام قرار گرفته است تا نبود قسمتی از اعتبارات با مدیریت صحیح زیر مجموعه جبران شود.

 

نوری زاده همچنین به عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری در سنوات گذشته اشاره داشتند که بیشتر کارکنان حتی تا یکسال هم دستمزد ماهانه خودرا دریافت نکرده بودند وبا تلاش در این یکساله تقریبا همه ی حقوقها ی عقب افتاده  که مبلغ ۱/۱۰۰/۰۰۰۰۰۰ تومان میشده تامین وپرداخت گردیده است.

 

وی سپس به بیمه تامین اجتماعی کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت :

-دفتر چه بیمه کارکنان را از رده خارج شده قلمداد نموده بودند که با پیگیری وتقسیط بدهکاری این نقیصه نیز برطرف واکنون این دفترچه از معتبر ترین دفترچه های تامین اجتماعی شده است و کارکنان در صورت بیماری کمترین دغدغه را خواهند داشت.

 

نوری زاده در ادامه اینگونه بیان نمود :

–  در تاریخ ۹۷/۶/۱ بهنگام تحویل شهرداری ، این اداره شاید یکمیلیون در حسابش موجود نبود ، ما برای اولین بار شورای اجرایی درون شهرداری را ساماندهی کردیم که تا مورخ ۹۷/۸/۱۵ بیست وچهار جلسه تشکیل داده شده و مصوبات آن به شورای انطباق رفته وکارها را به انجام رسانده ایم.

 

شهردار به بیان میزان کارهای عمرانی در یکسال گذشته پرداخت و گفت :

 

–  بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت انجام داده ایم ومبلغ هشت میلیارد هزینه ی آن بوده است و همچنین ۱۵۰هزارمترمربع در لایه های مختلف از قبیل زیرسازی وبیس وبا اعتبار ریالی ده میلیارد ریال انجام پذیرفته و ونزدیک به یک کیلومتر جدول گذاری در معابر مختلف کارشده است که هزینه آن مبلغ ۷۰۰میلیون تومان برآورد شده وشبکه وهم سطح سازی معابر نیز حدود ۹۰۰متربوده که هزینه ایی بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان برای شهرداری داشته است ، پل روی شبکه ها وجداول وروی سیل بند بالغ بر ۱۷۰میلیون تومان هزینه برده است.

 

نوری زاده به اهمیت وجودی دانشگاه بعنوان ماهیت فرهنگی هر شهر اشاره کردند واظهار نمود :

 

–  بواسطه وجود دانشگاه صنعت و معدن وپیام نور وروستای آرند در نظر داریم که بلواری در شان وخور جایگاه مردم چرام در آنجا ایجاد نماییم.

 

وی به آلودگی محیط زیست توسط کارخانه آسفالت اشاره کردند وگفتند :

–  بخاطر آلودگی محیط زیست وایجاد گرد وخاک برای مردم القچین علیا وسفلی وهمچنین دیگر روستاها و مردم چرام فیلتر سالم سازی محیط را بر روی کارخانه نصب نموده که هزینه تهیه این فیلتر مبلغ ۳۰۰میلیون تومان بوده ویکصد میلیون تومان هم به جهت راه اندازی ونصب پرداخت شده که روی هم چهارصد میلیون تومان هزینه در برداشته است.

 

نوری زاده در پایان چنین اشاره کرد و گفت :

–  روی هم مبلغ  ده میلیارد تومن صرف مخارج کارهای عمرانی شده است که از این مبلغ  ۱/۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان اعتباری است که دولت تخصیص داده است و مابقی را از راههای مختلف از جمله چانه زنی و تعامل با مسئولان کشوری تامین نموده ایم وباید متذکر شوم که بیش از ۵۰۰۰ متر به فضای سبز چرام نیز اضافه نموده ایم  ، نود در صد هزینه هارا از پتانسیل وابزار آلات خود شهرداری بر آورده کرده ایم.

 

در پایان به سوالات مختلف خبرنگاران نیز پاسخ دادند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.