کد خبر : 9280
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آوریل 2024 - 20:28

محسن زارعی

پیام تبریک فرماندار شهرستان چرام در پی عملیات غرور آفرین موشکی سپاه پاسداران

ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبزقامتان سپاه پاسداران،از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادگی، عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌نماییم.

 

به گزارش چرام آنلاین؛دکتر توفیقیان فرماندار شهرستان چرام روز یکشنبه با صدور پیامی اعلام کرد: دوران بزن‌دررو تمام شده است و رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجازه خودنمایی به هیچ متجاوزی را نخواهند داد.

متن پیام به شرح زیر میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَالْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ» «ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است».
پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند.
این حمله‌ رعدآسا که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی، از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران صورت پذیرفت، هشداری مرگبار برای دشمنان حریت و آزادگی قدس شریف و ملت‌های آزاده جهان بود.
رحمت واسعۀ خداوند برآن مادران و پدرانی که شما شجاعان نبرد در میدان کارزار و‏‎ ‎‏مجاهدان با نفس در شبهای نورانی را در دامن پاکشان تربیت نمودند، مژده باد به شما‏‎ ‎‏جوانان برومند که آبروی اسلام را حفظ و ملت ایران را روسپید و مجاهدان راه خدا را سرافراز کردید.
ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبزقامتان سپاه پاسداران،از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادگی، عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌نماییم.

سید عبدالرحمن توفیقیان
فرماندار شهرستان چرام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.