کد خبر : 8580
تاریخ انتشار : جمعه 1 مارس 2024 - 10:12

یادداشت ازحسام الدین چرامی فعال اجتماعی سیاسی؛

اصحاب تزویر و خوارج کهگیلویه بزرگ، با دروغ بستن و ادعای جعلی صداقت، به واژه ها هم جفا کرده و حیثیت اخلاق را لکه دار کرده اند

فعالان رسانه ای ذلیل و آماتورتان باید بگویند به چه دلیل گروه ها و کانال های مجازی تان را بسته اند. از چه می ترسید؟ چرا اجازه نمی دهید مردم به نقد رفتار سیاسی تان بپردازند. شما که متخصص گونی هستید و با گونی میانه خوبی دارید، الان کانال ها و گروه های مجازی را می بندید، فردا هم تالارها، مجالس عروسی، ابزار آلات موسیقی مجاز و شادی های مردم را خواهید بست.

اصحاب تزویر و خوارج کهگیلویه بزرگ، با دروغ بستن و ادعای جعلی صداقت، به واژه ها هم جفا کرده و حیثیت اخلاق را لکه دار کرده اند. این ساعات پایانی انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برای همه ما درس هایی آموزنده و آکنده از عبرت های اخلاقی بزرگ داشته است. به تکرار نوشتیم و گفتیم که حاج آقای بزرگواری سالهاست که صداقتش را از دست داده است و قدرت ذات ایشان را عوض کرده است. همین ایشان بود که در ابتدای سال به رسانه های کهگیلویه بارها اعلام کرد که طبق وعده صادقی که به رسانه ها و مردم در گذشته داده ام، فقط دو دور در مجلس حضور خواهم داشت و دیگر در انتخابات شرکت نمی کنم اما دیدیم که به بهانه های واهی و در اصل برای چشیدن دوباره طعم شیرین قدرت، فیلش یاد هندوستان کرد و در انتخابات نامزد شد. از کدام صداقت می گویید؟ شما که اخلاق را تماما و به کلی قی کرده اید. در این چند ساعت پایانی، مطالب نزدیکان سردار هاشمی پور واقعا دیدن و شنیدن داشت. طشت رسوایی حاج آقای بزرگواری و تیم رسانه ای ایشان از بام افتاد، اخلاق را باختند و رفوزه شدند. دیگر چگونه می شود شواهدی به این واضحی را رد کرد؟ دیگر چگونه می شود از کنار سخنان فرزندان سردار عدل هاشمی پور عبور کرد؟ البته از قبل هم اظهر من الشمس بود که رد صلاحیت سردار مظلوم کهگیلویه حاج عدل هاشمی کار حاج آقای بزرگواری است. مگر چه کسی غیر از ایشان در کهگیلویه در کار حذف نخبگان کهگیلویه بوده است. مگر چه کسی غیر از ایشان و نزدیکانش به دنبال پرونده سازی برای فرزندان کهگیلویه بزرگ است. مگر چه کسی غیر از حاج آقای بزرگواری به دنبال حذف و دیوارکشی بین مردم و ایلات و طوایف کهگیلویه بزرگ است. کاملا مشخص است که ترسیده اید و مدام دروغ و بهتان می زنید. فعالان رسانه ای ذلیل و آماتورتان باید بگویند به چه دلیل گروه ها و کانال های مجازی تان را بسته اند. از چه می ترسید؟ چرا اجازه نمی دهید مردم به نقد رفتار سیاسی تان بپردازند. شما که متخصص گونی هستید و با گونی میانه خوبی دارید، الان کانال ها و گروه های مجازی را می بندید، فردا هم تالارها، مجالس عروسی، ابزار آلات موسیقی مجاز و شادی های مردم را خواهید بست. به دروغ بحث پولپاشی و تقلب را مطرح می کنید که شکست سنگین تان را توجیه کنید. از ترس شدید به توهم رسیده اید. دریای بیکران حضور مردم که دور حاج آقای موحد حلقه زده اند را نمی بینید. مگر حاج آقای موحد تازه به این رقابت آمده اند که بخواهند خودشان را اثبات کنند. شانتاژ می کنید و از سر استیصال به هذیان گویی سیاسی روی آورده اید. حاج آقای موحد همیشه در قلوب مردم کهگیلویه جا داشته و همیشه مردم نسبت به خادم خدوم خودشان مهر و عطوفت مثال زدنی داشته اند. شاهد این مدعا هم شش دوره حضور ایشان در مجلس شورای اسلامی است. طشت رسوایی تان از بام افتاده است و مردم امروز با رای قاطع خود به حاج آقای موحد، شما را برای همیشه از سپهر سیاسی کهگیلویه حذف خواهند کرد.
حسام الدین چرامی
فعال سیاسی اجتماعی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.