کد خبر : 5893
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فوریه 2022 - 14:28

برگزاری ستادکرونا درچرام؛

فرماندارچرام:مصوبات ستاد ملی کرونا برای مقابله با سویه جدید اومیکرون با جدیت در شهرستان اعمال شود

به گزارش پایگاه خبری چرام آنلاین ازچرام؛سید عبدالرحمان توفیقان روز یک شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کروناچرام با تبریک دهه فجر افزود: برپایی نمایشگاه‌ها، مراسم‌های، عروسی و همایش‌ها در فضای بسته ممنوع است. وی ادامه داد: مراسم‌ها در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود و فاصله گذاری اجتماعی در صبح

به گزارش پایگاه خبری چرام آنلاین ازچرام؛سید عبدالرحمان توفیقان روز یک شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کروناچرام با تبریک دهه فجر افزود: برپایی نمایشگاه‌ها، مراسم‌های، عروسی و همایش‌ها در فضای بسته ممنوع است.

وی ادامه داد: مراسم‌ها در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود و فاصله گذاری اجتماعی در صبح برگزار شود.

سید عبدالرحمان توفیقیان گفت:مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید اومیکرون با جدیت و فوریت در شهرستان اعمال و انجام شود.

توفیقیان تاکید کرد:تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات سطح شهرستان همکاری لازم با مجموعه شبکه بهداشت در امر واکسیناسیون داشته باشند.

وی با اشاره به پیک ششم کرونا که در شهرستان آغاز شده است، اضافه کرد: شیوع و تلفات کرونا در مناطقی پدیدار خواهد شد که کمترین آمار واکسیناسیون را داشته باشند.

وی افزود: بخشداران در بخش ها نظارت کامل بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر اجرای دستورها ستاد مدیریت کرونای شهرستان را داشته باشند.

توفیقیان گفت:براساس تصمیم ستاد کرونا و بخاطر جلوگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا، تمامی مدارس شهری چرام و سرفاریاب در تمامی مقاطع تحصیلی از روز دوشنبه هجدهم بهمن ماه  به مدت یک هفته تعطیل است.
رئیس شورای اداری چرام اضافه کرد:متاسفانه روند آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان برای ما نگران کننده و با توجه به اینکه هوا سرد هست باید تدابیر ویژه ای برای پیشگیری ها اندیشیده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.