کد خبر : 8466
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فوریه 2024 - 17:40

موج موحدخواهی این باردرروستای بردیان؛

سادات علایی این روزهادر تدارک دعوتی بی تکرار، پر ازدحام و نود درصدی از مرد بی تکرار کهگیلویه بزرگ، چهره کاریزمای مجلس شورای اسلامی هستند

مردم شریف، اهالی همیشه در صحنه، فهیم، محترم و با اصالت دیار بردیان در تدارک دعوت از کاروان عزت هستند. مردمی پاکباز و صادق، بااعتنا و با محبت که همیشه در حمایت از حاج آقای موحد سنگ تمام گذاشته اند،این روزهای در تدارک دعوتی بی تکرار، پر ازدحام و نود درصدی از مرد بی تکرار کهگیلویه بزرگ، چهره کاریزمای مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش چرام آنلاین؛این روزها که موج موحد خواهی تمام اکناف و اطراف، ایلات و طوایف، زن و مرد، پیر و جوان، نخبگان و الیت های علمی، ورزشی، هنرمندان، روستاها، بخش ها، شهرهای حوزه انتخابیه کهگیلویه را درنوردیده است و همه گروه ها و حلقه های اجتماعی گوناگون حاج آقای موحد را جستجو می کنند.

مردم شریف، اهالی همیشه در صحنه، فهیم، محترم و با اصالت دیار بردیان در تدارک دعوت از کاروان عزت هستند. مردمی پاکباز و صادق، بااعتنا و با محبت که همیشه در حمایت از حاج آقای موحد سنگ تمام گذاشته اند،این روزهادر تدارک دعوتی بی تکرار، پر ازدحام و نود درصدی از مرد بی تکرار کهگیلویه بزرگ، چهره کاریزمای مجلس شورای اسلامی هستند.

بی شک این دعوت سترگ و این شور و شوق بی مانند در دوره های قبلی هم وجود داشته است اما این بار تمام اهالی این دیار با مردمان بزرگ و اندیشمند، یکدست و حداکثری حمایت خویش را از کاروان عزت اعلام خواهند کرد.

سادات محترم علایی، این مردم خون گرم و مهمان نواز که وصف مردم داری و مهمان نوازی شان زبانزد عام و خاص است قرار است کاری سترگ و بی مانند را به منصه ظهور برسانند و سرزمین و دیار تاریخی خویش را به قدوم مبارک سناتور بی بدیل کهگیلویه بزرگ را منور کنند.

بزودی جزئیات، تاریخ و ساعت برگزاری این همایش بزرگ از طریق همین پایگاه خبری به سمع و نظر مردم فهیم و قدرشناس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خواهد رسید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.