کد خبر : 8206
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 ژانویه 2024 - 9:45

گزارش تصویری ازاردوی راهیان نورهنرمندان وبسیج ادارات استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش چرام آنلاین؛حرکت معنوی اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هنرمندان وبسیج ادارات استان کهگیلویه وبویراحمد بسیار پرشوربرگزار شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بر حرکت راهیان نور تاکید ویژه ای دارند و با اشاره به کار بزرگ «شهدا» در هشت سال جنگ تحمیلی فرمودند «این کار

به گزارش چرام آنلاین؛حرکت معنوی اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هنرمندان وبسیج ادارات استان کهگیلویه وبویراحمد بسیار پرشوربرگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بر حرکت راهیان نور تاکید ویژه ای دارند و با اشاره به کار بزرگ «شهدا» در هشت سال جنگ تحمیلی فرمودند «این کار بزرگ را باید تبیین کرد.» و «آنچه مهم است این است که ملت ایران این مقطع تاریخىِ حساس دفاع مقدس را هرگز فراموش نکند و سالهای پرمحنت، ولی پرافتخار دوران جنگ تحمیلی را هرگز از یاد نبرید. این آمدنها، این اظهار ارادتها، این یادبود گرفتنها، کمک میکند به اینکه این یادها در ذهنها زنده بماند.»

اردوهای معنوی راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر واقعیت های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام است.

           

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.