کد خبر : 7391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آگوست 2022 - 14:42

برگزاری جلسه ستادکرونادرسوق+تصاویر

  جلسه ستاد مبارزه با کرونا درشهرسوق باحضور هیئات مذهبی،مساجد و ائمه جمعه و جماعات برگزار وتاکیدبه نهایت همکاری و همراهی و تبعیت از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کروناشد. به گزارش چرام آنلاین؛ حجت الاسلام مهدی کیانی امام جمعه سوق بیان کرد:ابتدا تقدیر و تشکر میکنیم از دوستان در مجموعه شبکه بهداشت که در

 

جلسه ستاد مبارزه با کرونا درشهرسوق باحضور هیئات مذهبی،مساجد و ائمه جمعه و جماعات برگزار وتاکیدبه نهایت همکاری و همراهی و تبعیت از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کروناشد.

به گزارش چرام آنلاین؛ حجت الاسلام مهدی کیانی امام جمعه سوق بیان کرد:ابتدا تقدیر و تشکر میکنیم از دوستان در مجموعه شبکه بهداشت که در این ایام چندساله کرونا واقعاً جهادی کار کردند و کسانی که جانشان را در این مسیر از دست داده اند به حق بوده که به عنوان شهید مطرح بشوند.

دو نکته

نکته اول : امروزه مسئله کرونا را رها کردند که با توجه به بحث واکسیناسیون ، کسانی که واکسن زدند گفتند دیگر اتفاقی نمی‌افتد و عملاً دیگر در جامعه نمی بینیم اهمیت و حساسیت زمان ابتدای کرونا را ؛ هرچند که شهرستان در حال حاضر قرمز شده اما حساسیتی را نه در بین مردم و نه در بین مسئولین ادارات دیده نمی شود.

برای انجام کار و اجرای دستورات مربوط به کرونا ، ابتدا باید مسئولین پای کار باشند و وقتی خود مسئولین پای کار نباشند چه انتظاری داریم که مردم به دستورالعمل هایی که در این جلسه پیاده می شود عمل کنند.

نکته دوم : از ابتدای کرونا ، مساجد و هیئت‌های مذهبی و نماز جمعه ، بیشترین همکاری را با ستاد کرونا داشته به عنوان مثال با توجه به بخشنامه ستاد کرونا مساجد را تعطیل کرده ولی در عین حال در همان موقع عروسی ها و تجمعات برگزار می شد.

الان هم به همان صورت است یعنی اگر تصمیمی در ستاد کرونا گرفته شود هیئت ها تابع آن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.