کد خبر : 7362
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آگوست 2022 - 10:31

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام مطرح کرد؛

نظارت بر اجرای طرح دارویار در داروخانه های شهرستان چرام

    سر پرست شبکه بهداشت درمان چرام در راستای اجرای طرح دارویار، از داروخانه های شهر چرام بازدید و آموزش های لازم به متصدیان فروش و پزشکان داروساز مسئول این داروخانه ها، ارایه شد. به گزارش چرام آنلاین، جعفری سرپرست شبکه بهداشت چرام گفت: با توجه به اجرای طرح دارویار که در شهرستان نیز

 

 

سر پرست شبکه بهداشت درمان چرام در راستای اجرای طرح دارویار، از داروخانه های شهر چرام بازدید و آموزش های لازم به متصدیان فروش و پزشکان داروساز مسئول این داروخانه ها، ارایه شد.

به گزارش چرام آنلاین، جعفری سرپرست شبکه بهداشت چرام گفت: با توجه به اجرای طرح دارویار که در شهرستان نیز همگام با سایر نقاط کشور در حال اجراست، نظارت بر روند صحیح اجرای این طرح از سوی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ادامه دارد.

جعفری افزود: همچنین در بازدید از اجرای این طرح در داروخانه های شهر، نحوه افزایش داروهای مورد نظر، ثبت بیمه ای و سامانه ای و افزایش فرانشیز دارو از سوی رابط بازرسی و رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان به متصدیان فروش و پزشکان داروساز داروخانه ها ارایه شده است.

سرپرست شبکه بهداشت چرام در پایان گفت؛ در طرح دارویار با توجه به افزایش قیمت داروها، به داروهایی که در نسخه پزشکی ثبت شده است سهم بیمه ای بیشتری تعلق می گیرد و بیماران هزینه کمتری پرداخت می کنند، اما اگر دارو به صورت آزاد خریداری شود، هزینه بسیار بیشتری نسبت به قیمت های گذشته از سوی بیمار پرداخت شود از شهروندان درخواست نمود داروهای مورد نیاز خود را از طریق نسخ پزشکی خریداری نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.