کد خبر : 6870
تاریخ انتشار : جمعه 27 می 2022 - 10:48

نشست فعالان فضای مجازی نیروهای انقلاب با امام جمعه دهدشت/خودباوری راهبرد مهم مقابله با شبیخون فرهنگی

چرام انلاین: نشست هم‌اندیشی جمعی از فعالان فضای مجازی نیروهای انقلاب با امام جمعه دهدشت برگزار شد.   به گزارش سیدذبیح الله کشاورز، در این نشست فعالان فضای مجازی به بیان و دغدغه‌های خود پرداختند و پیرامون مسائل روز جامعه و چگونگی عملی‌ کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تاکیدات جنگ نرم ایراد سخن

چرام انلاین:

نشست هم‌اندیشی جمعی از فعالان فضای مجازی نیروهای انقلاب با امام جمعه دهدشت برگزار شد.

 

به گزارش سیدذبیح الله کشاورز، در این نشست فعالان فضای مجازی به بیان و دغدغه‌های خود پرداختند و پیرامون مسائل روز جامعه و

چگونگی عملی‌ کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تاکیدات جنگ نرم ایراد سخن کردند.

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست اقدامات فرهنگی ۱۵ سال اخیر را شگرف عنوان و اظهار کرد: ما هم‌اکنون در جایگاه برتر ایستاده‌ایم و تمام هم و غم دشمن، ایران است.

 

امام جمعه دهدشت سرود سلام فرمانده را یک نمونه از کارهای خوب فرهنگی بیان کرد و گفت: دشمن آن قدر ضعیف شده که تاب اجرای یک سرود مردمی را ندارد در کاری غیراخلاقی اقدام به حذف این سرود در فضای مجازی می‌نماید.

 

وی با توجه به تلاش دشمن و این همه هزینه در فضای مجازی گفت: جوانان انقلابی ما باید حرف آقا را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و با اجرای کارهای فرهنگی در عرصه‌های مختلف اهتمام جدی داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، ظرفیت و توانایی‌هایی کارهای فرهنگی را خوب عنوان و با بیان اینکه در بحث خودباوری کمتر توجه شده است گفت: هر وقت به خودباوری رسیدیم کار به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.