کد خبر : 6453
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 مارس 2022 - 12:04

دیدار با خانواده های جانبازان بمناسبت ولادت حضرت عباس و روز جانبازدر شهرستان چرام

چرام آنلاین؛ بمناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانبازفرماندار ،امام جمعه ،رئیس بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان ،بخشدار مرکزی ،فرمانده بسیج ناحیه چرام ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جانشین فرمانده نیروی انتظامی با جانبازان سرافرازدیدارکردند. سید عبدالرحمان توفیقیان با اشاره به سخنان امام(رض)جانبازان شهدای زنده هستندگفت:مامدیون وقدردان جانبازان هستیم که چقدر متحمل

چرام آنلاین؛

بمناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانبازفرماندار ،امام جمعه ،رئیس بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان ،بخشدار مرکزی ،فرمانده بسیج ناحیه چرام ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جانشین فرمانده نیروی انتظامی با جانبازان سرافرازدیدارکردند.
سید عبدالرحمان توفیقیان با اشاره به سخنان امام(رض)جانبازان شهدای زنده هستندگفت:مامدیون وقدردان جانبازان هستیم که چقدر متحمل زحمات ودر رنج هستند.
توفیقیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز جانباز گفت : جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا قمر بنی هاشم ، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند و آرامش و امنیت امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.
فرماندار چرام افزود :وجود بابرکت جانبازان باعث زنده شدن ارزش ها و یاد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است لذا خدمت به جانبازان دارای پاداشی عظیم در درگاه خداوند است
وی بابیان اینکه دیدار با ایثارگران به مسئولین انگیزه مضاعف برای تلاش و فعالیت میدهد گفت :مسئولین با تمام توان خود برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به خانواده های شهداء وجانبازان تلاش کنند
رئیس شورای اداری با بیان اینکه شهیدان و جانبازان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود:
رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های این بزرگواران در دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد
سید عبدالرحمان توفیقیان اضافه کرد:مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
فرماندار چرام افزود: این خانواده های شهدا و جانبازان مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

درپایان جانبازان لوح تقدیر خود را از دست فرماندار و امام جمعه ومسئولین دریافت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.