کد خبر : 6098
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فوریه 2022 - 16:09

باحضورفرماندار چرام صورت گرفت؛

بررسی مشکلات روستای تنگ می وخنگ فراخ

فرماندار چرام به همراه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و رئیس اداره آب و فاضلاب و بنیاد مسکن  با حضور در روستای خنگ فراخ و تنگ می با اهالی این روستا دیدار کردند و به بررسی مشکلات روستاییان پرداخت و اهالی این روستا در دیدارهایی رو در رو مشکلات خود را با فرماندار در

فرماندار چرام به همراه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و رئیس اداره آب و فاضلاب و بنیاد مسکن  با حضور در روستای خنگ فراخ و تنگ می با اهالی این روستا دیدار کردند و به بررسی مشکلات روستاییان پرداخت و اهالی این روستا در دیدارهایی رو در رو مشکلات خود را با فرماندار در میان گذاشتند.

وضعیت نامناسب راه دسترسی، تامین آب شرب از مهمترین مشکلات این روستاها  عنوان شد.

به گزارش چرام آنلاین؛سیدعبدالرحمان توفیقیان گفت: برای حل مشکلات این روستا ها اهالی  با دستگاه های اجرایی همکاری و مشارکت کنند.

فرماندار چرام  عنوان کرد: برای حل مشکلات روستاها برنامه جدی داریم و به طور مستمر و دائم مشکلات روستاییان و وضعیت زیرساخت های روستایی را بررسی و پیگیری می کنیم.

توفیقیان  افزود: مدیریت اجرایی استان ، ادارات و دستگاه های اجرایی عزم جدی برای حل مشکلات و آبادانی روستاها دارند و در این راستا اقدامات موثری در حال اجراست.

وی با اشاره به نبود فضای فیزیکی مناسب آموزشی گفت:با هماهنگی با اداره منابع طبیعی زمین مورد نیاز تحویل آموزش و پرورش گردید بلافاصله پیمانکار اداره نوسازی  توسعه و تجهیز مدارس شروع به کار کرده و در مرحله اجرای فونداسیون می باشد.

سید عبدالرحمان توفیقیان با اشاره مشکلات اب شرب روستا عنوان کرد:رفع مشکل بی آبی  روستاهای تنگ می و خنگ فراخ  با پیگیری های انجام شده با تخصیص اعتبار به مبلغ ۷۰۰ میلیون  تومان با اجرای ۸۰۰ متر خط لوله آب شرب  که با اجرای این طرح  شهرک یاس چرام که دارای ۲۰۰ دستگاه منزل مسکونی در حال ساخت ساز می باشندو مشکل آب داشتند مرتفع گردید.

رئیس شورای اداری چرام اضافه کرد :  این بازدیدها بصورت مستمر از روستاهای مختلف شهرستان باهدف حل مسائل ومشکلات مردم  انجام خواهد گرفت.

توفیقیان در ادامه به طرح کاشت گل نرگس در چرام در روستای تنگ مو بازدید و برحل مشکلات ان تاکید کرد.

قابل ذکر است که روستاهای نامبرده طی چند سال گذشته  از تنش آبی حتی در فصول سرما هم رنج می بردند که خوشبختانه با پیگیری های مستمر در سال جاری از طرف استاندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و مدیر امور آبفا و همکاری بنیاد مسکن  این مشکل مرتفع گردید  تعداد خانوار که از اجرای این پروژه  از آب سالم و بهداشتی بهرمند میگردند  قریب به ۳۰۰ منزل مسکونی می باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.