کد خبر : 4897
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 فوریه 2021 - 9:21

سیدعلی تقوی

بازدید فرماندارومدیرجهادکشاورزی شهرستان چرام ازبزرگترین طرح پرواربندی شترمرغ جنوب کشور+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری چرام آنلاین ؛ظهرامروز هادی فتاحی اصل فرماندار وایت الله صفرپور مدیرجهادکشاورزی شهرستان چرام از طرح صنعتی پرورش شترمرغ سیدی بازدید کردند.سید کرامت سیدی مدیر این پروژه ضمن تشکر وخوش امد گویی به مسئولان بازدید کننده ، گفت: اجرای این طرح از سال ۹۷ با خرید تقریبا۳/۵ هکتار زمین صورت گرفته است.سیدی

به گزارش پایگاه خبری چرام آنلاین ؛ظهرامروز هادی فتاحی اصل فرماندار وایت الله صفرپور مدیرجهادکشاورزی شهرستان چرام از طرح صنعتی پرورش شترمرغ سیدی بازدید کردند.سید کرامت سیدی مدیر این پروژه ضمن تشکر وخوش امد گویی به مسئولان بازدید کننده ، گفت: اجرای این طرح از سال ۹۷ با خرید تقریبا۳/۵ هکتار زمین صورت گرفته است.سیدی بیان

به گزارش پایگاه خبری چرام آنلاین؛ظهرامروز هادی فتاحی اصل فرماندار وایت الله صفرپور مدیرجهادکشاورزی شهرستان چرام از طرح صنعتی پرورش شترمرغ سیدی بازدید کردند.
سید کرامت سیدی مدیر این پروژه ضمن تشکر وخوش امد گویی به مسئولان بازدید کننده ، گفت: اجرای این طرح از سال ۹۷ با خرید تقریبا۳/۵ هکتار زمین صورت گرفته است.
سیدی بیان کرد:با اخذ مجوز تاسیس از نظام مهندسی کشاورزی و نظام مهندسی دامپزشکی شروع به ساخت و ساز کردیم که درسال ۹۷ حدود ۲/۵ میلیاردتومان برای اجرای طرح در نظر گرفته شد که تا به امروز با این تورم هیچ اعتباری هنوز اختصاص پیدانکرده است.

وی افزود:با این حال با کمک خانواده ساخت و ساز با شدت و ضعف اجرا میشود ولی هیچگاه تعطیل نشده است.د ر حال حاضر بالغ بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۵۰ قطعه شترمرغ در حال اجرا میباشد.

مدیر طرح پرورش شترمرغ گفت:انشالله اجرای بزرگترین طرح پرواربندی شترمرغ جنوب کشور در فاز اول با ظرفیت ۱۲۰۰ قطعه ، با اعطای اعتبارات درنظر گرفته شده که در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد:تا کنون قریب به ۲ میلیارد تومان در خصوص اجرای طرح هزینه شخصی صورت گرفته است.

سیدی افزود:دراین پروژه حدود ۲۰ نفر بطور مستقیم
وقریب به ۳۰ نفر غیر مستقیم بکار گرفته میشوند که البته با توجه به دیده شدن صنایع تبدیلی و فرآوری تا ۱۰۰ نفر هم مشغول خواهندشد.

وی درپایان گفت :رفع موانع تولید بطور خاص، تسریع در اعطا تسهیلات و تهیه نهاده برا پرنده هاخواسته هاوانتظاراتی است که از مسئولان داریم.

دکتر هادی فتاحی اصل فرماندارچرام هم باتشکر وخسته نباشید از وی قول مساعد دادند که همکاری لازم را داشته باشند وبامسئولان استانی جهت رفع مشکلات این پروژه رایزنی های لازم را خواهندکرد.

صفرپور مدیرجهادکشاورزی شهرستان هم قول دادند که مشکلات ونواقص این طرح را به زودی با رایزنی های فرماندار وجهاددکشاورزی استان حل خواهندکرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

elislor چهارشنبه , 9 مارس 2022 - 2:22