کد خبر : 4838
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فوریه 2021 - 22:18

ادای دین اهالی رسانه و خبر به علی علیزاده پیشکسوت رسانه استان

علی علیزاده را می‌توان پدر روزنامه‌نگاری استان کهگیلویه و بویراحمد دانست، وی یکی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات در این استان می‌باشد

علی علیزاده متولد ۱۳۳۹ از سال ۱۳۶۷ با سرپرستی روزنامه خبر جنوب کار مطبوعاتی خود را اغاز کرده و تاکنون با اکثر روزنامه های کشوری بخصوص خبر جنوب، ایران، همشهری،جام جم و دنیای اقتصاد و نزدیک به ۴۰ رسانه کشوری همکاری داشته‌است.

علی علیزاده را می‌توان پدر روزنامه‌نگاری استان کهگیلویه و بویراحمد دانست، وی یکی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات در این استان می‌باشد.

علی علیزاده با منش و بزرگی خود در طی سالیان متمادی آنچه را سالها در پس فعالیت در کسوت خبرنگاری و روزنامه نگاری آموخته و اندوخته بود را بی منت در اختیار دیگر علاقمندان این عرصه گذاشته و همچنان با عشق و علاقه وافر به حرفه خود دست به قلم دارد.

شاید امروزه با ظهور,و گسترش شبکه‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی تا حدودی روزنامه‌های مکتوب در پیشخوان دکه روزنامه فروشی ها به کاغذ باطله تبدیل می‌شوند، اما بی تردید اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور روزنامه‌های کشوری در استان را از ابتدا تاکنون باید مرهون تلاش امثال علی علیزاده باشند.
در انتخابات خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد خبرنگاران و اهالی رسانه و خبر به علی علیزاده ادای دین کردند و وی را به عنوان منتخب اعضای خانه مطبوعات در رسته روزنامه‌های سراسری انتخاب کردند.
پایگاه خبری چرام انلاین . این موفقیت را به علی علیزاده تبریک عرض نموده و برای وی آرزوی توفیق دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.