دستگاه‌های اجرایی ملزم به مشارکت در پروژه ساماندهی یادمان شهدای گمنام یاسوج شدند

سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات مالی ساماندهی یادمان شهدای گمنام یاسوج گفت: دستگاه‌های اجرایی ملزم به مشارکت هستند.

به گزارش خبرنگار چرام انلابن از یاسوج، احد جمالی سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج، ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر رحمت، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام مظهر مهربانی و رحمت هستند، و امیدواریم که به برکت میلاد با سعادت ایشان، سایه ویروس کرونا از سر جامعه جهانی کم شود.

وی در ادامه با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا و لزوم توجه به گرامیداشت حرمت شهدا و ایثارگران خاطر نشان کرد: یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی و مشرف بودن بر مرکز شهر یاسوج، به عنوان نگینی برای استان شناخته می‌شود.

جمالی به مشکلات مالی برای به سرانجام رسیدن این پروژه گریزی زد و افزود: دستگاه‌های اجرایی مختلف در سطح استان نسبت به صورت منسجم در اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام یاسوج مشارکت داشته باشند، تا شاهد افتتاح آن در ایام دهه فجر امسال باشیم.

ناصر صالحی مسول بسیج سازندگی استان در ادامه این نشست اظهار داشت: سپاه پاسداران در اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج، تاکنون هرچه در توان داشته، حسب وظیفه و دین به شهدا به کار گرفته است.

وی افزود: تاکنون برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده‌است، که از اعتبارات مقرر برای این پروژه فقط ۶۰۰ میلیون تومان وصول شده‌است.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: اتمام این پروژه با توجه به موقعیت جغرافیایی مستلزم تخصیص اعتبارات لازم است.

                

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.