کد خبر : 3901
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 سپتامبر 2020 - 12:35

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی برتر شد

در این مراسم که با حضور مدیران استانی برگزار شد، از دستگاه‌ها و مدیران برتر جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

به گزارش  خبرنگار چرام آنلاین  به نقل از روابط  عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، این جشنواره هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد توانست در بیست‌وسومین دوره‌ی این جشنواره در بخش «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» سال ۱۳۹۸ مقام برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:جشنواره شهید رجایی سنگ بنایی برای پیام های الهام بخش شد و ترازی ایجاد کردند تا مدیران با آن سنجیده شوند.

حسین کلانتری افزود: برای پایداری و استمرار انقلاب کارهای حسین گونه می‌خواهیم که باید در عرصه خدمت تا آخر ایستاد و الگو شهیدان رجایی و باهنر است که در دوره زندگی آن ها خدشه و نقطه تاریکی جز خدمت و سلامت و پاکی دیده نشد و طراز کارمند جمهوری اسلامی آن‌ها هستند.

در این مراسم که با حضور مدیران استانی برگزار شد، از دستگاه‌ها و مدیران برتر جشنواره شهید رجایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

کبری اخلاقی نیا ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، لوح سپاس جشنواره را برای کسب رتبه‌ی برتر جشنواره در شاخص‌های کلی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان در سال۹۸، دریافت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.