کد خبر : 3828
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 سپتامبر 2020 - 11:18

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و  بویراحمد

اختصاص ۵۸ میلیارد تومان به ۴۶ طرح/ طرحهای بالای ۶۰ درصد تولید واشتغال فراوانی در استان رقم می خورد

همه به خوبی می‌دانیم که در شرایط بسیار سخت اقتصادی، بیماری کرونا و تحریم‌ها قرار داریم لذا نباید فعالیت واحدی متوقف شود بلکه شتاب بگیرند که لازمه این کار استفاده از  ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ همه دستگاه‌ها و نهادهاست.

به گزارش  خبرنگار چرام انلاین از یاسوج، سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: همه به خوبی می‌دانیم که در شرایط بسیار سخت اقتصادی، بیماری کرونا و تحریم‌ها قرار داریم لذا نباید فعالیت واحدی متوقف شود بلکه شتاب بگیرند که لازمه این کار استفاده از  ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ همه دستگاه‌ها و نهادهاست.

وی با بیان اینکه رونق تولید موجب ایجاد اشتغال برای جوانان می‌شود، افزود: هدف از بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این است که این طرح‌ها همچنان پا برجا بمانند و به آنها اجازه توقف ندهیم.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و  بویراحمدبا بیان اینکه در نشست امروز مشکلات ۴۶ طرح و واحد صنفی بررسی شد گفت: این طرح‌ها از تسهیلات بند الف و تبصره ۱۸ رونق تولید بهره‌مند شدند و مبلغی نزدیک ۵۸ میلیارد تومان برای این واحدها در نظر گرفته شد.

این مسوول با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی این واحدها گفت: برخی از این طرح‌ها دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و بالاتر هستند و می‌توانند به تولید و اشتغال استان کمک کنند.

این مسوول با بیان اینکه کرونا بر  روی تمام واحدهای اقتصادی استان تاثیرگذار بوده افزود: برخی از واحدهای استانی از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و صندوق توسعه ملی احداث شدند و باید در این شرایط کرونا به یاری آنها بشتابیم.

در این نشست همچنین درخواست تسهیلات رونق واحد صنعتی صادراتی آ.سه مورد بررسی قرار گرفت که سالار حسین‌پور با اشاره به صادراتی بودن این واحد گفت: حمایت از واحدهای صادراتی همواره در دستور کار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تولیدات این واحد هزار تن است که همه  محصول تولیدی صادر می‌شود.

**ربیعی**

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.