کد خبر : 3438
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 آوریل 2020 - 11:08

یادداشت سیدعلی رضوی جو به استاندارکهگیلویه وبویراحمد؛

محسن زارعی

امید است راه وچاره ای عملی درپیش گرفته ومبارزه بی امان را بااین ویروس منحوس انجام داده وامید وشادی را به این دیارچرام باز گردانید

سلام جناب اقای استاندار محترم مطالبت را خواندیم وجز توصیه و نصیحت چیزی از سخنانت برداشت نکردیم ولطف کنید اقدامات عملی وقابل قبولی ارائه دهید تا مردم نتیجه سفر شما به چرام را ببینند واحساس کنند،کار از تبلیغ وبلند گو وتشریفات وجلسات گذشته است. اگر جان مردم برایتان مهم است که احساس ما این است

سلام جناب اقای استاندار محترم مطالبت را خواندیم وجز توصیه و نصیحت چیزی از سخنانت برداشت نکردیم ولطف کنید اقدامات عملی وقابل قبولی ارائه دهید تا مردم نتیجه سفر شما به چرام را ببینند واحساس کنند،کار از تبلیغ وبلند گو وتشریفات وجلسات گذشته است.

اگر جان مردم برایتان مهم است که احساس ما این است که مهم هست ،پس اقدامی انقلابی وتحرکی ملموس وقابل دید انجام دهید و الی درخانه ماندن سخنی قدیمی واپیدمی شده وچنان دربوق وکرنا شنیدیم که اثر خود را از دست داده است .

هرانچه فرمایش کردید در مورد چرام ما با جانمان وزندگیمان وگرفتار شدن عزیزانمان احساسش کردیم ومیکنیم ،سایه غم بار کرونا زندگی مارا به خطر انداخته وامید وشادابی را از ما گرفته ولی شما مسئولین محترم فقط در حد حرف وجلسه میگذرانید.

لطف کنید اقدامات عملی وپیشگیرانه وچنگ در چنگ کرونا انداختن خود ومجموعه زیر دستتان را به ما نشان دهید وانچه الان که دیگران در حال عبور از کرونا هستندوما درگیر با این پدیده شوم ونحس هستیم ،برای ما کاری کنید، به جد ثابت شده که جلسه وسخنرانی کارساز نبوده ونیست.

انچه لازم است اقدامات عملی وپیشگیرانه وجهادی است.

ما ضمن تقدیر وتشکر از مجاهدان خط مقدم مبارزه با کرونا اعم از پزشکان پرستاران مجموعه های جوانان جهادی وسپاهیان سبز پوش حاضر در همه میادین وهمچنین از مسئولین وستاد کرونای شهرستان ،اعلام می داریم که دست همه شون درد نکند،اما از مسئولین ارشد شهرستان واستان انتظار دیگری داریم مبنی بر پیشگیری سخت تر واقدامات جدی تر حتی اگر به قرنطینه کلی شهر بیانجامد وتلخی این پدیده فاصله گذاری وقرنطینه را تحمل میکنیم ولی تحمل گرفتار شدن پرسنل خدوم بهداشت ومردم شهید پرور ومظلوم شهرمان را نمیتوانیم تحمل کنیم.

امید است راه وچاره ای عملی درپیش گرفته ومبارزه بی امان را بااین ویروس منحوس انجام داده وامید وشادی را به دیار چرام باز گردانید البته به حول وقوه الهی.

بااحترام

سید علی رضوی جو

فرهنگی ازچرام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.