کد خبر : 2917
تاریخ انتشار : شنبه 1 فوریه 2020 - 9:49

محسن زارعی

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت چرام از اجرای ۷۰ برنامه متنوع در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش چرام آنلاین؛ فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان چرام ، بر اجرای ۷۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری همزمان با آغاز دهه فجر تاکید کرد و گفت : برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب باید مردمی و ازکیفیت لازم برخوردار باشد. سرهنگ علی اصغر پور بهشت به اجرای بیش از ۷۰

به گزارش چرام آنلاین؛ فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان چرام ، بر اجرای ۷۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری همزمان با آغاز دهه فجر تاکید کرد و گفت : برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب باید مردمی و ازکیفیت لازم برخوردار باشد.

سرهنگ علی اصغر پور بهشت به اجرای بیش از ۷۰ برنامه مختلف در نقاط شهری ، مراکز بخش های مرکزی و سرفاریاب اشاره کرد و افزود :با همکاری مردم ، برنامه های مصوب شده به بهترین نحو اجرا خواهد شد.

وی ، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در زمینه های مختلف را مر هون رشادتها و از خودگذشتگی های شهدا و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ذکر کرد و گفت : آذین‌بندی نمای ساختمان‌های اداره‌ها و نهادها ، فراهم شدن زمینه حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن ، تهیه مستندات از گزارش عملکرد ادارات شهرستان ، برگزاری شب شعر انقلاب اسلامی ، به صدا در آمدن زنگ انقلاب، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه از برنامه های تدارک دیده در این شهرستان می باشد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان چرام با اشاره به اینکه ، در روز ۱۲ بهمن نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مراسم رژه موتوی در سطح شهر، برگزاری جشن شکوفه‌ها از برنامه‌های اولین روز این دهه مبارک است گفت : اعزام خانواده شهدای عشایر به اجلاسیه استانی ، اعزام ۱۲۰ دانش آموز مقطع متوسطه به اردوی راهیان نور ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ، برگزاری اردوهای جهادی ، اعزام گروه های پزشکی به مناطق کمتر برخوردار ، اجرای رزمایش گروه های امنیتی امام علی (ع) و بیت المقدس و همچنین برگزاری جشن به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر در این شهرستان است.

سرهنگ علی اصغر پور بهشت با بیان اینکه ، غبارروبی گلزار شهدای گمنام ، همچنین برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف ، برگزاری مراسم مهمان لاله‌ها با مشارکت ادارات و عموم مردم ، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی ، شرکت در نماز جمعه از برنامه اجرایی این شهرستان در این دهه مبارک است.

گفتنی است دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، به نام دهه فجر نامگذاری شده است و هر ساله ویژه برنامه های مختلفی به این مناسبت در نقاط مختلف ایران و جهان برگزار می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.