کد خبر : 247
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اکتبر 2018 - 7:09

محسن زارعی

انتخابات شورای دانش آموزی در دهدشت برگزار شد

بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با شرکت تمامی دانش آموزان روز سه شنبه در مراسمی با حضور مسئولین آموزشگاهها و تعدادی از مسئولان آموزش‌ و پرورش در مدارس این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش  چرام آنلاین؛در انتخابات دانش آموزی امسال که به نمایندگی ، در یکی از مدارس تاثیر گذار در شیوه آموزش و تربیت نخبگان این شهرستان برگزار شد میکائیل جبیره دانش آموز نمونه و نخبه شهرستان و مدرسه غیرانتفاعی خوارزمی دهدشت برای دومین سال پیاپی نفر اول شورای اسلامی این مدرسه شد .
با توجه به شیوه تربیت و آموزش دانش آموزی که مهمترین پشتوانه علمی و پیشرفت جوامع می باشد انتخابات شورای دانش آموزی فرصت مناسبی برای حضور دانش آموزان در تصمیم‌گیری‌هاست.
در این روند دانش آموزان با نحوه برگزاری انتخابات آشنا می‌شوند و در واقع روند برگزاری انتخابات دانش آموزی همانند انتخابات رسمی کشور است.
هدف از برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی تحکیم و تعمیق ارزش‌ها، باورهای دینی ، آموزه‌های سیاسی، اجتماعی ، تقویت خودباوری ، اعتمادبه‌نفس و تکریم عملی شخصیت دانش آموزان است.
همچنین دیگر اهداف آن تمرین مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، پرورش روحیه انتقادپذیری، حس سلوک ، احترام متقابل و دستیابی به زمینه‌های مناسب واگذاری مسئولیت به دانش آموزان برای ارتقای سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی در مدارس است .
با آرزوی موفقیت و سربلندی تمامی آینده گان که بالاحق مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.