کد خبر : 2186
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 سپتامبر 2019 - 16:30

مردم روستای بید انجیربه علت بی توجهی مسئولان تااطلاع ثانوی مدارس را تعطیل کردند

بیدانجیر یکی از مناطق بسیار محروم در استان کهگیلویه وبویراحمد که این منطقه صعب العبور و محروم در انتهای بخش سرفاریاب از شهرستان چرام واقع شده است، مردم شریف بیدانجیر درراستای اعتراض به بی عدالتی برخی مسئولین استان ونبود راه ارتباطی مناسب و محروم بودن از شبکه لوله کشی آب شرب، مدارس منطقه را تا

بیدانجیر یکی از مناطق بسیار محروم در استان کهگیلویه وبویراحمد که این منطقه صعب العبور و محروم در انتهای بخش سرفاریاب از شهرستان چرام واقع شده است، مردم شریف بیدانجیر درراستای اعتراض به بی عدالتی برخی مسئولین استان ونبود راه ارتباطی مناسب و محروم بودن از شبکه لوله کشی آب شرب، مدارس منطقه را تا زمان حل مشکلات مردم تعطیل کرده واز حضور بچه ها سر کلاس درس خودداری کردند.

به گزارش پایگاه خبری چرام انلاین؛ بیدانجیر دشمن زیاری بین دو کوه نیر(نور) و کوه شره و کمر پیازی واقع و رودخانه مارون از شمالی‌ترین نقطه این منطقه سرچشمه می‌گیرد.

منطقه بید انجیر شامل روستاهای تل سیاه، چال باغ، تلخدان، آب قنات، دشتک، اندرون و آبچنار است. مشکلات این منطقه چنان زیاد و طاقت فرساست که نسل‌های جوان دیگر حاضر به ماندن در این مناطق نبوده و با مهاجرت تعداد زیادی از عشایر و روستائیان برخی از مناطق در حال خالی شدن از سکنه و درصورتی که به این روستاها توجهی نشود در چند سال آینده شاهد متروکه شدن آنها هستیم.

مشکلات اساسی وجدی منطقه نبود راه مناسب جهت ارتباط با مرکز بخش و شهرستان است که در این مورد باید چاره‌ای اندیشید و با ایجاد جاده مردم این منطقه را از بن بست خارج کردومحروم بودن ازاب شرب اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.