کد خبر : 1662
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 ژوئن 2019 - 21:34

در نشست بررسی روند پیشرفت فسفات چرام مطرح شد

عدل هاشمی پور :خدا می داند این ۳سال برای فسفات چرام چه خون دل خوردم و منت کشیدم/فرماندار روزانه نظارت کند/تنها پروژه ای است که پول دار

عدل هاشمی پور ظهر امروز در چرام گفت :خدا می داند در این 3سال برای فسفات چرام چه خون دل خوردم و منت کشیدم

به گزارش چرام آنلاین از چرام ظهر امروز عدل هاشمی پور نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارگاه فسفات چرام آخرین روند پیشرفت این پروژه را با حضور مدیر کارگاه و. دیگر مدیران و. معاون فرماندار چرام بررسی کرد.

در ابتدای این نشست مهندس میر مدیر جوان پروژه فسفات چرام با ارائه توضیحاتی روند اجرایی و مشکلات و کمبودهای موجود پروژه را مطرح کرد که البته نبود زمان بندی و سرعت پایین کار و. کمبود اکیپ های کاری از نکاتی بود که عدل هاشمی به طور ویژه به آنها اشاره و تذکر داد که برطرف شود.

نماینده شهرستان های چهارگانه که یکی از شعارهای انتخاباتی وی فسفات چرام بود امروز در نشست بررسی این پروژه بیان کرد:خوشحالم که بعداز ۴۹سال با پیگیری های مجدانه معدن آهک هیدراته و فسفات چرام تعیین تکلیف شد از این بابت نگرانی ندارم.
وی افزود:به صورت هفتگی وماهانه در تهران برای این معدن جلسع داریم و همه مدیران کل را برای تامین زیرساخت ها و همکاری های لازم به تهران کشاندم چرا که از تعهدات دولت است.

هاشمی پور با انتقاد از روند کند اجرای پروژه فسفات چرام گفت:اکیپ های اجرایی برای محوطه سازی و دیوار آن با توجه به مساحت آن بسیار کم است و کار به درستی جلو نمی رود و باید تعداد اکیپ ها زیاد شود چرا که سود در سرعت انجام کار است.
نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به اینکه به اندازه کافی نیرو در چرام است بیان کرد:این پروژه تنها پروژه ای است که پول دارد و باید برای اجرای دیوارهای حفاظتی ۲۰هتکار زمین نیرو اضاف شود.

وی خطاب به مدیر کارگاه فسفات چرام تاکید کرد:مارا بیشتر از این معطل نکنید و. من تحمل فرصت سوزی را ندارم چرا که امید در دل مردم بوجود آمده است.

هاشمی پور به بحث زمان بندی پروژه اشاره و. تصریح کرد:زمان بندی آیتم های کارخانه آهک هیدراته را من می خواهم من خودم پروژه ای بودم کارکردم و کارگاهی که زمان بندی ندارد کارگاه نیست.
نایب ریس کمیسیون انرژی در نشست بررسی پروژه معدن فسفات چرام گفت:مردم و اصحاب رسانه هنوز باور ندارند که قرار است اینجا اتفاقی بیفتد و. تاکوره راه اندازی نشود کسی باور نمی کند و مردم به دیوار توجهی ندارند چرا که قبرستان هم دیوار دارد.

وی افزود:آیتم به آیتم به عنوان یک آدم اجرایی باید بدانم که تکلیف این پروژه چه می شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:این تاخیرات را چطور می خواهید جبران کنید و زمانی که آقای غریب پور آمد در اینجا باید تجهیزات نصب بوده و. کلید آن زده شود.

هاشمی پور که از نبود لیست بیمه کارگران نگران بود خطاب به مسئولان فسفات چرام گفت:جان انسان ها برای من مهم است و ارزش قائل هستم و. کارگری که روز می آید اینجا باید شب باخیال راحت به خانه خود برود من می دانم چه خبر است بیمه را رد کنید و اولویت نیروها با روستاهای اطراف و. نیروهای تخصصی در شهرستان چرام است.

هاشمی پور بیان کرد:خوشحال می شوم این دخترم که الان دست کش پوشیده و. مثل یک مرد اینجا نظارت می کند این برای ما افتخار است.

وی افزود :نیروهای فنی و اجرایی همه اینها در چرام است و همه را به اسم می شناسم و باید به مرور وارد کارگاه شوند.

عدل هاشمی پور با اشاره به اینکه فسفات چرام هم اکنون مهم ترین پروژه در چرام است خطاب به فرماندار و. مدیران شهرستان چرام گفت:به خدا با نشستن در اداره و خونه مشکلی حل نمی شود پس لازم است مرتب و روزانه فرماندار و اکیپ های از فرمانداری و مدیران مرتبط با پروژه سرکشی کنند.

هاشمی پور بیان کرد:غیراز خدا می داند در این ۳سال در رابطه با این معدن چه خون دل خوردم و منت کشیدم از زمانی که شریعتمداری وزیر وقت صنعت به اینجا آمد تا به امروز و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی بیان کرد:فارغ از همه مسائل سیاسی و جناحی باید به توسعه زیر ساخت ها در منطقه کمک کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به نبود زیرساخت ها اشاره کرد و گفت:ریس جمهور و وزیر میاد یاسوج اما می گویند چون ۳ساعت راه هست منطقه ما نمی آیند و ساخت باند هواپیما را پیگیری و خوشبختانه زمین خریداری شد و. الان ۴میلیارد تومان اعتبار دارد و اگر نکردم تا یکی دو. سال آینده اولین فوکر سرمایه گذار می آورم باند فرودگاه دهدشت اگر هم مردم و مردم اعتماد نکردند بقیه کار را ادامه دهند.

هاشمی پور در خصوص روند اجرای پروژه فسفات چرام گفت:از سرعت کار راضی نیستم و از فرماندار. می خواهم مجدانه پیگیری کندو. موانع را از سر راه بردارد.

وی در پایان تصریح کرد:از اصحاب رسانه می خواهم به موقع اطلاع رسانی کنند و. معایب و. محاسن را ببینند فعالیت و نظارت اصحاب رسانه خیلی تاثیرگذار است تا مسئولان رسیدگی کنند.

dav

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.