کد خبر : 1205
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 نوامبر 2018 - 9:26

مدیربحران فرمانداری کهگیلویه:برای اجرای کمربندی ده میلیارد تومان اعتبار نیاز است

مدیر بحران فرمانداری کهگیلویه اظهارداشت: امیدواریم با تلاش استاندار ساعی و با تدبیر و مدیرکل جوان و باانگیزه مدیریت بحران استان ،درسال ۹۷ اعتبارات مناسبی جهت رفع مشکلات حوزه حوادث شهرستان کهگیلویه پیش بینی و تامین اعتبارشود.   به گزارش چرام انلاین؛مدیر بحران فرمانداری کهگیلویه در نشست اضطراری مدیریت بحران این شهرستان اظهارداشت:با توجه به

مدیر بحران فرمانداری کهگیلویه اظهارداشت: امیدواریم با تلاش استاندار ساعی و با تدبیر و مدیرکل جوان و باانگیزه مدیریت بحران استان ،درسال ۹۷ اعتبارات مناسبی جهت رفع مشکلات حوزه حوادث شهرستان کهگیلویه پیش بینی و تامین اعتبارشود.

 

به گزارش چرام انلاین؛مدیر بحران فرمانداری کهگیلویه در نشست اضطراری مدیریت بحران این شهرستان اظهارداشت:با توجه به وضعیت توپوگرافی شهردهدشت که بصورت کاسه ای مانند است و از هر نقطه ای از اطراف و زمینها و دشت های اطراف شهر ابهای سطحی و روان ابها را جذب مینماید نیاز مبرم به احداث سیل بند شهردهدشت میباشد.
سرتیپ خادمی افزود:برای اجرای این طرح در حدود ده میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم مسوولان محترم در این زمینه همکاری و مشکل همیشگی شهر دهدشت را برطرف نمایند.
وی افزود:در سال ۹۶ نزدیک به ۴میلیاردتومان از محل ماده ۱۲(اعتبارات حوادث)اختصاص داده شد و پروژه ها براساس اولویت به مرکز استان ارسال شدند.
خادمی گفت:۳۳درصد این مبلغ نیز به صورت اسناد خزانه (اوراق)تخصیص یافت که باتوجه به شرایط کشور و استان با محدودیت زیادی روبرو بودیم.
وی گفت:این اعتبار شامل کلیه بخش های شهرستان و اداراتی مثل شهرداری ها ، بنیاد مسکن، راهداری وحمل ونقل جاده ای ،مسکن وشهرسازی ،منابع طبیعی امورعشایر و سایر دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بود.

مدیربحران فرمانداری کهگیلویه ادامه داد:امیدواریم با تلاش استاندار ساعی و با تدبیر و مدیرکل جوان و باانگیزه مدیریت بحران استان ،درسال ۹۷ اعتبارات مناسبی جهت رفع مشکلات حوزه حوادث شهرستان پیش بینی و تامین اعتبارشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.