کد خبر : 1147
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 نوامبر 2018 - 19:59

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف برای نسل جوان تبیین شود.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف برای نسل جوان تبیین شود. انتظار می‌رود مسئولان و نخبگان نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، فرهنگی، عمرانی و ایجاد زیرساخت‌ها برای نسل جوان اقدام کنند. به گزارش چرام انلاین ؛وی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد خدمات

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف برای نسل جوان تبیین شود.

انتظار می‌رود مسئولان و نخبگان نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، فرهنگی، عمرانی و ایجاد زیرساخت‌ها برای نسل جوان اقدام کنند.

به گزارش چرام انلاین ؛وی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد خدمات بی نظیر انقلاب را کم رنگ جلوه دهد، عنوان کرد: به طور حتم دستاوردهای سیاسی و فرهنگی این انقلاب بزرگ ارزشی کمتر از خدمات عمرانی و زیرساخت‌های ایجاد شده نیست.

خرمدل خواستار اطلاع رسانی خدمات انجام شده توسط رسانه‌ها شد و افزود: دشمن با ترفندهای مختلف غبار غفلت را بر فضای فرهنگی دستاوردهای انقلاب گرفته است که باید در این زمینه ورود کرده و زمان را از دشمن برای هنرنمایی بگیریم.

وی تاکید کرد: عملکرد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در این استان قابل مقایسه با گذشته نیست زیرا در گذشته کار خاصی در این دیار انجام نشدبود به گونه‌ای که تنها یک کیلومتر راه آسفالته داشتیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در رژیم پهلوی بسیاری از جوانان این دیار از تحصیل محروم بودند، ادامه داد: هم اکنون مراکز علمی مختلفی در استان فعالیت دارند.

خرمدل تصریح کرد: خدمات کم نظیری به میمنت انقلاب اسلامی در ۴۰ ساله اخیر در حوزه‌های مختلف شامل بهداشت و درمان، راهسازی اعم از راه اصلی، فرعی و روستایی، کشاورزی، عمران روستایی، آموزش و …در استان ارائه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.