کد خبر : 10270
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 می 2024 - 13:11

محسن زارعی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان پیام تسلیت صادر کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش چرام آنلاین و روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، عبدالکریم عبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در پیامی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت:

بسمی تعالی

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر شهادت خادم اسلام، خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، قلب همه مردم ایران را در غم و اندوه فرو برد.

قطع به یقین این فقدان سترگ ضایعه‌ای جبران ناپذیر می‌باشد؛ البته حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در بخشی از فراز پایانی وصیت‌نامه‌اش می‌فرماید: «بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد.»

بی شک این فقدان عظیم عزم ما را جزمتر می‌کند تا راه معمار انقلاب امام راحل، راه حضرت امام خامنه‌ای رهبر کبیر انقلاب و راه یاران صدیقشان را ادامه دهیم.

و همه می‌دانیم که آیت الله رئیسی یار و خادم صدیقی برای رهبری، نظام و ملت بود و مجاهدی نستوه در مسیر رشد و تعالی ایران بزرگ.

او برای سربلندی ایران بزرگ و ملت عزیز تلاش و مجاهدت کرد و در راه این مجاهدت، شربت شهادت را نوشید و البته که شهادت هنر مردان خداست.

و همچنین شهادت دیگر همراهان آیت الله رئیسی، رئیس جمهور فقید، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین عبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان ایشان در این سانحه دردناک را تسلیت می‌گویم و برای شهدای این حادثه علو درجات الهی را از حضرت حق مسئلت دارم.

 

عبدالکریم عبودی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.