کد خبر : 5770
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اکتبر 2021 - 11:40

قدردانی صالحی نیا از ستاد اجرایی فرمان امام

صالحی نیا ابراز داشت؛ آخرین روز هفته بسیج دانش آموزی نیز ۱۳ آبان است که با نام دانش آموز بسیجی؛ مفاومت و استکبار ستیزی « نامگذاری شده و در این روز برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی خانم دکتر سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در شهر سی سخت، برگزاری مجمع فاطمی و علوی، غبار رویی از گلزار شهدا ، تریبون آزاد، نمایشگاه دانش آموزی تاریخ مستطاب آمریکا در مسیر راهپیمایی و انتشار بیانیه_ دنیای بدون آمریکا- بدون استکبار انجام می شود.

چرام آنلاین:

سعادت صالحی نیا در نشست خبری با خبرنگاران گفت؛ هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان آغاز و تا ۱۳ آبان ادامه دارد که در این هفته برنامه های متنوعی در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

وی بیان کرد؛ اولین روز این هفته با نام »دانش آموز بسیجی خود باوری و امیدآفرینی« نامگذاری شده و در این روز هادی ناطق فر دانش آموز نخبه بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخنرانی کردند و پیاده روی بعد از دعای ندبه در برخی از شهر ها، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سراسر استان توسط دانش آموزان بسیجی و همچنین کمک به برگزاری نماز جمعه از دیگر برنامه های این روز بود.

وی افزود؛ دومین روز هفته بسیج دانش آموزی به نام »دانش آموز بسیجی؛ اخلاق و معنویت« نامگذاری شده و در این روز نیز برنامه هایی از جمله رونمایی از شهید شاخص دانش آموزی کشور شهید محمد رسول رضایی، آغاز مسابقه بزرگ نوجوان پلاس شامل (مجری گری- گویندگی- نماهنگ- دوبله، طنز و جدی- فیلم کوتاه با موضوع سبک زندگی اسلامی)، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، حضور و توزیع اقلام فرهنگی و ورزشی در محله های کم برخوردار حاشیه شهر یاسوج گچساران و دهدشت اجرا می شود.

وی همچنین در ادامه از همکاری و مساعدت ویژه دکتر شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد و گفت؛ ۶۸۰ بسته کیف و ۶۵۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۲۳۸ میلیون تومان با همکاری ستاد اجرایی امام خمینی (ره ) استان در این روز بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

صالحی ابراز داشت ؛ سومین روز این هفته نیز با شعار »دانش آموز بسیجی؛ خلاقیت و نوآوری« آغاز می شود و برنامه هایی از جمله افتتاحیه لیگ چهاردهم علمی پایا، آغاز پویش بزرگ دنیای بدون تاریکی و یادواره شهدای دانش آموز بخش دیشموک به نیابت از ۴۴۶ شهید دانش آموز استان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد؛ در چهارمین روز از هفته بسیج دانش آموزی که با شعار »دانش آموز بسیجی؛ علم و هنرمندی« نامگذاری شده نیز تجلیل از ۱۳۵ نفر از نخبگان علمی بسیجی با رتبه زیر ۱۰۰۰ (از جمله رتبه ۳ منطقه و ۱۵کشور(، اجرای ۲۳ گروه سرود پاتوقی در استان پیش مقدمه ی جشنواره آوای چکاوک، اختتامیه طرح یاوران ولایت کشوری به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس مجلس بسیج دانش آموزی کشور آقای هادی ناطق فر، حضور رزمندگان دانش آموز در مدارس) جهاد تبیین؛ تحریف و تحریم( در ۶۸ مدرسه استان،هم افزایی و دیدار با تشکل مقدس بسیج دانشجویی دانشگاه های استان را خواهیم داشت.

وی گفت؛ با مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام ره کهگیلویه و بویراحمد ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۸ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند نقاط مختلف استان توزیع خواهد شد و جا دارد بار دیگر از دکتر نادری مدیرکل این نهاد انقلابی که در دو سال اخیر کمک های زیادی را به دانش آموزان نیازمند سراسر استان داشتند تشکر کنم.

صالحی نیا تصریح کرد؛ پنجمین روز از هفته بسیج دانش آموزی به نام »دانش آموز بسیجی؛ شجاعت و آرمان خواهی« نامگذاری شده و برنامه هایی از جمله ،دیدار با ائمه جمعه استان و نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از مربیان طرح برتر طرح شهید بهنام محمدی،آئین سراسری تکریم و معارفه ۳۲۹ فرمانده واحد، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز به نیابت از ۴۴۶ شهید دانش آموز استان، توزیع ۵۴ سیستم صوت به ارزش ۳۲۴ میلیون تومان با همکاری بسیج سازندگی برای مدارس، تجلیل از برترین های مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی استان) رتبه اول مقاله نویسی مبارزه با کرونا، رتبه اول قرائت قرآن، رتبه اول نقاشی قلم سیاه، رتبه اول انشاء نماز کشور( و همچنین جشنواره ربات های سازه آمپولی و آغاز لیگ رباتیک دنا پیش بینی شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان گفت؛ ششمین روز این هفته نیز به نام دانش آموز بسیجی؛ بصیرت و ولایت مداری« نامگذاری شده و برنامه هایی شامل آزادسازی ۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد خانواده دانش آموزان نیازمند، توزیع ویلچر برای دانش آموزان زیر ۱۴ سال با کمک ستاد اجرایی فرمان امام)ره،(تجلیل از جهادگران دانش آموز مبارزه با کرونا و تجلیل از مدافعان سلامت و پویش همیار سلامت، انتشار بازی خط شکن)پد خندق( ساخته دانش آموز بسیجی، جشن روز نوجوان در محله های کم برخوادر یاسوج و اختتامیه دومین جشنواره علمدار )مکتب حاج قاسم سلیمانی( اجرایی می شوند.

صالحی نیا ابراز داشت؛ آخرین روز هفته بسیج دانش آموزی نیز ۱۳ آبان است که با نام دانش آموز بسیجی؛ مفاومت و استکبار ستیزی « نامگذاری شده و در این روز برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی خانم دکتر سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در شهر سی سخت، برگزاری مجمع فاطمی و علوی، غبار رویی از گلزار شهدا ، تریبون آزاد، نمایشگاه دانش آموزی تاریخ مستطاب آمریکا در مسیر راهپیمایی و انتشار بیانیه_ دنیای بدون آمریکا- بدون استکبار انجام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Registrasi Binance شنبه , 6 آوریل 2024 - 0:46

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.