کد خبر : 5699
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آگوست 2021 - 16:25

بخشدارمرکزی چرام:

کرونا دلتا فضای باز و بسته نمی شناسد/مراسم های عزاداری به خاطر سلامت مردم تعطیل شود

بخشدار مرکزی چرام به دلیل برگزاری مراسمات عزاداری در شیب جدید کرونا ووضعیت قرمز چرام انتقاد کرد. افسردیر گفت:هراقدامی که ستادکرونامصوب کند ماهمراهی میکنیم . وی بااشاره به برگزاری مراسمات عزاداری در فضای باز مساجد تصریح کرد:انسان باعقل تصمیم میگیرد وخداوند ما را عقل داده و حالا که این ببماری منحوس کرونا با سویه دلتا

بخشدار مرکزی چرام به دلیل برگزاری مراسمات عزاداری در شیب جدید کرونا ووضعیت قرمز چرام انتقاد کرد.

افسردیر گفت:هراقدامی که ستادکرونامصوب کند ماهمراهی میکنیم .
وی بااشاره به برگزاری مراسمات عزاداری در فضای باز مساجد تصریح کرد:انسان باعقل تصمیم میگیرد وخداوند ما را عقل داده و حالا که این ببماری منحوس کرونا با سویه دلتا فراگیر شده و طبق گفته متخصصان قدرت سرایت زیادی داشته وحتی برای تجمع دونفره مشکل درست میکند پس باید مراسم های عزاداری به هرشکلی ممنوع شود.

بخشدار چرام ادامه داد:ازقدیم ماارادتمان به امام حسین(ع) بوده است و لرهادراین زمینه زبانزد هستند اما باید بپذیریم وقتی سلامت مردم درخطر باشد چاره ای جز تعطیلی مراسم عزاداری نداریم.
وی بابیان اینکه وبروس وحشی کرونا قطعادرحیات مساجدهم مشکل ایجادمیکند تاکید کرد ما در شهرستان هم باید تصمیم بگیریم تا از تلفات بیشتر جلوگیری نماییم.
وی به تعطیلی هیات عزاداری در چرام اشاره کرد و گفت: این هیات که مداح ان و بانیان ان یکی از دهیار بوده در جهت حفظ سلامت مردم جمع اوری کرد .
افسردیر گفت:هیات ها به بحث سلامت توجه کنند و طبق موازین دین مبین اسلام هم درجایی که خطرهست نمازممنوع‌ شده و به عنوان کسی که دغدغه داریم همه مردم ومسیولان همکاری کنند تا کلیه مراسمات جمع اوری شد.
وی تاکید کرد:قدرت سرایت پذیری کرونای دلتا زیاد است و عزاداری ها حتی در تپه های بی بی شیده و فضای مساجد بر افزایش امار مبتلایان تاثیر خواهدداشت وبایدفکراساسی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Hello World پنج‌شنبه , 9 سپتامبر 2021 - 4:41