کد خبر : 4853
تاریخ انتشار : شنبه 6 فوریه 2021 - 22:07

انتقادشدیدرئیس هیئت کوهنوردی شهرستان چرام از مصادره شدن عملکرداین هیئت به نام هیئت هایی دیگر/از امام جمعه وفرماندارچرام عاجزانه تقاضادارم به این قضیه ورود کنند

به گزارش پایگاه خبری چرام آنلاین، در چند روز گذشته خبری مبنی بر همایش پیاده روی خانه مشارکت در سلامت شهرستان چرام در رسانه های چرام منتشر شد که این موضوع با واکنش تند رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان چرام روبرو شد که در گوشه ای از صحبت های خود عنوان کرد در زمانی که برنامه

به گزارش پایگاه خبری چرام آنلاین، در چند روز گذشته خبری مبنی بر همایش پیاده روی خانه مشارکت در سلامت شهرستان چرام در رسانه های چرام منتشر شد که این موضوع با واکنش تند رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان چرام روبرو شد که در گوشه ای از صحبت های خود عنوان کرد در زمانی که برنامه تپه نوردی داشتیم کسانی با در دست داشتن یک بنر عکسی گرفتند و فعالیت ما را به نام خود مصادره کردند .

مهندس فرج الله کاظمپور در این باره گفت :هرساله برنامه های توسط هیئت کوهنوردی استان و شهرستان در چرام اجرا میشود.

وی افزود : امسال هم به مناسبت دهه مبارک فجر و روز زن از طرف هیئت کوهنوردی استان اعلام کردند که برنامه هایتان را اجرا کنید و از طرف هیئت کوهنوردی استان ۱۷جایزه از جمله عصای کوهنوردی و وسایل ورزشی دیگر فرستادن و ما هم با چاپ بنر با موضوع تپه نوردی خانواده تهیه کردیم.

کاظمپور اظهار کرد : در این رابطه فراخوان زدیم و در فضای مجازی و بین مردم اطلاع رسانی شد و برنامه خود را به نحو احسن اجرا کردیم که مورد استقبال قرار گرفت ،جوایز را قرئه کشی کردیم و اهدا کردیم .

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان چرام تصریح کرد : متاسفانه هیچ اسمی از هیئت کوهنوردی شهرستان و همچنین باشگاه های آزاد و باشگاه های دیگر در خبرمنتشر شده توسط رسانه های چرام اعلام نشد .

مهندس کاظمپور افزود : هیچ مصاحبه ای انجام نشد و به هر ترتیب کسانی که در این رابطه مصاحبه کردند ارتباطی با هیئت کوهنوردی نداشتند و باید کلیه مواردی که عرض کردم سایتها اعلام نکردند و کلیه عملکرد ما رو زیر سئوال بردند و عملکرد ما را در واقع مصادره کردند

کاظمپور با تاکید براینکه عملکرد ما مصادره شد گفت : هیئت کوهنوردی چرام یکی از هیئت های فعال است و مسئول ورزش و جوانان وبقیه میدانند که خیلی زحمت کشیدیم و حتی از جیبمان هزینه کردیم و این شرطش نیست که هیچ اسمی از ما در خبر منتشر شده نبردند .

رئیس هیئت کوهنوردی بیان کرد : ما از مسئولان ورزش و جوانان استان و شهرستان میخواهیم به این موضوع ورود کنند و داشته ها ، تجربیات و فعالیت های فی سبیل الله یک هیئت ورزشی را به تاراج نبرند و نگذارند فعالیت های دیگران مصادره شود .

وی افزود : مسئولان باید دخول کنند و افرادی که این کار را کردند با آنها برخورد شود و من از همینجا از سایتهایی که خبر را منتشر کردند و نامی از هیئت کوهنوردی نبردند گله دارم و از بقیه رسانه ها میخواهم این فعالیتی که ما کردیم با اون احساس بسیار خوبی که به مناسبت دهه فجر و روز زن انجام دادیم با انتشار واقعیت حق ما را بگیرند و نگذارند اینطور فعالیت های ما مصادره شود .

کاظمپور در پایان افزود : از امام جمعه محترم چرام ، دادستان محترم و فرماندار محترم چرام میخواهیم به این موضوع ورود کنند و ما را به حقمون برسونن و برخورد قانونی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.