کد خبر : 4676
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دسامبر 2020 - 20:31

تبریک مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد با سعادت ، حضرت زینب (س) و روز پرستار

پرستار ،عجب واژه آشنائی است کلمه ای که ناخود آگاه هر شنونده ای را به یاد آرامش و سلامتی و به یاد شخصیمی اندازدکه در لحظات سختی و ناراحتی ، یاری رسان ماست.

مقام معظم رهبری : فرهنگ جامعه ، باید اهمیت کار پرستار و دشواری آن را بشناسد.

به گزارش خبرنگار  چرام انلاین  از یاسوح  مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز پرستار را  تبریک گفت

پرستار ،عجب واژه آشنائی است کلمه ای که ناخود آگاه هر شنونده ای را به یاد آرامش و سلامتی و به یاد شخصیمی اندازدکه در لحظات سختی و ناراحتی ، یاری رسان ماست.
انسانهای بی ادعائی که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می کنند تا بیماران سلامتی خود را بازیابند و حضرت زینب (س) مقام پرستار را در دشت کربلا چنان اعتبار بخشید که امروز ،روز پرستار به زاد روز آن بانوی بزرگ ، شکوه و عظمت یافته است .ضمن گرامیداشت شهدای مدافع سلامت و تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ،از پرستاران شریف و مدافعان سلامت در حوزه های مختلف دانشگاهی ، بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نموده و از زحمات شبانه روزی این قشر زحمتکش که خصوصاً در ایام مبارزه با بیماری منحوس کرونا رنج و مشقت فراوانی را متحمل شده اند به نیکی یاد می کنیم . در پایان از حضرت باریتعالی توفیقات روز افزون و صحت و سلامتی برای همه پرستاران گرانقدر مسئلت می نمایم .

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
بهنام فرح بخش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.