کد خبر : 4597
تاریخ انتشار : شنبه 12 دسامبر 2020 - 23:07

بازدید سرزده قاضی ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی از بازار یاسوج/ با گران‌فروشان برخورد جدی و قانونی خواهد‌شد

رصد بازار به صورت جدی ادامه دارد و به سو استفاده کنندگان اجازه نخواهیم داد، تا مایحتاج عمومی را انبار و اقدام به گرانی ‌فروشی و کم فروشی کنند.

رییس شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج  بصورت سرزده از بازار  یاسوج بازدید بعمل آورد، و گفت: نسبت به کنترل بازار و مقابله با گران فروشی و کم فروشی برخورد جدی و قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار  چرام انلاین   از یاسوج  رییس شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی  یاسوج؛ عصر امروز به منظور بررسی قیمت‌ و وضعیت بازار   در محدوده خیابان اصلی و عمده‌فروشان مواد غذایی را مورد بازدید قرار داد.

پیراسته نسب خاطر نشان کرد: عمده تخلفات صورت گرفته توسط برخی از واحدهای صنفی شامل عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، گرانفروشی وعدم صدور فاکتور و رعایت نکردن نکات بهداشتی می‌باشد، که برابر گرانفروشی صورت گرفته جریمه درنظر گرفته شده‌است.

رئس شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا وارز   تصریح کرد: در همین راستا اداره تعزیرات حکومتی  بر اجرای قانون مبارزه با تخلفات صنفی و مبارزه با قاچاق کالا تاکید داشته و این بازرسی‌ها جهت مبارزه با کالای قاچاق در صنوف عرضه کننده مواد غذایی، میوه فروشان، کیف و کفش، نانوایان، گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی و پوشاک بعمل آمده است.

پیراسته نسب ادامه داد: رصد بازار به صورت جدی ادامه دارد و به سو استفاده کنندگان اجازه نخواهیم داد، تا مایحتاج عمومی را انبار و اقدام به گرانی ‌فروشی و کم فروشی کنند.

در این بازدید قیمت اقلام مختلف و مایحتاج عمومی ارزیابی و از واحدهای صنفی که با مردم همکاری بیشتری داشتند قدر‌دانی شد و کسانی که مبادرت به کم فروشی یا گران فروشی کرده‌بودند نیز جریمه شدند.


                        

 

            

            

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.