کد خبر : 4528
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 نوامبر 2020 - 13:58

بازرسی و نظارت بر اجرای طرح محدودیت های کرونایی در استان تداوم دارد/ ذره بین گشت امنیتی، انتظامی بر روی صنوف

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی و نظارت بر اجرای طرح مدیریت محدودیت های کرونایی در این استان در قالب گشت ویژه کمیته امنیتی، انتظامی در تمامی شهرهای استان با جدیت تداوم دارد

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی و نظارت بر اجرای طرح مدیریت محدودیت های کرونایی در این استان در قالب گشت ویژه کمیته امنیتی، انتظامی در تمامی شهرهای استان با جدیت تداوم دارد.
احد جمالی افزود: فعالیت این گشت از روز سوم آذرماه امسال و به دستور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و شروع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: این گشت به ریاست معاون سیاسی، امنیتی استاندار، به دبیری احمدی مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری، حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، فرمانداری بویراحمد، نمایندگان بهداشت، اتاق اصناف و سازمان صمت تشکیل شده و فعالیت می کند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بازرسی های گشت ویژه کمیته امنیتی، انتظامی استان تا پایان طرح دوهفته ای محدودیت های کرونایی در این استان پیش بینی شده و با اقتدار تا ساعت ۱۰ شب بدون وقفه ادامه دارد و تمامی مناطق روزانه مورد بازدید قرار می گیرند.
جمالی تصریح کرد: هدف اصلی از این بازرسی ها در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد تعطیلی صنوف نیست بلکه کمک به کاهش بار بیماری کرونا خواهد بود.
وی بیان کرد: امید است با همکاری اصناف و بازاریان و همراهی مردم کهگیلویه و بویراحمد در اجرای این طرح شاهد کاهش میزان سرایت بیماری کرونا و نیز کاهش آمار مرگ و میر مبتلایان باشیم.
جمالی اظهار داشت: اعضای گشت ویژه کمیته امنیتی، انتظامی پس از ورود به بازار شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از واحدهای صنفی با واحدهای متخلف با قاطعیت برخورد می کنند.
وی گفت: در این بازرسی ها آن دسته از واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد که محدودیت های کرونایی را رعایت نکنند با آنان برخورد قاطع و بدون اغماض می شود.
جمالی افزود: در این گشت و بازرسی ها ضمن اِعمال مقررات برای واحدهای صنفی متخلف کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر تعطیلی تمامی صنوف غیرضرور و ممنوعیت فعالیت واحدهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند پلمپ و معرفی به مراجع قضایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.
وی با قدردانی از همکاری مطلوب صنوف کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح محدودیت های کرونایی، گفت: نیاز است که صاحبان مشاغل ضروری استان نیز در این ایام علاوه بر استفاده از ماسک ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به طور کامل رعایت کنند.

م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.