به گزارش چرام آنلاین؛ حجت الاسلام افشار درجمع نمازگزاران گفت:یکی از نارضایتی های مردم بازار خودرو است در این زمینه اظهار گلایه می کنند ماشین پراید قیمتش طوری میشود که تهیه وخرید آن برای خانوادها سخت میشود یک جوان چند سال باید کار کند تا موفق به خرید یک ماشین پراید شود.

خطیب جمعه چرام بیان کرد:رشد قیمت وسایل نقلیه واقعی نیست ، آنچه دلسوزان نقل میکنند ؛صنعت خودروی کشور را مافیای دلالی که بخشی از خودروسازان نیز در آن دست دارند، ملتهب  کرده است.

حجت الاسلام دکتر افشار افزود:سازمان بازرسی و قوه قضاییه باید ورود جدی کنند، مردم برای این انقلاب شهید دادند اما پای انقلاب ونظام ماندند و می مانند، توقع مردم این است که برخورد قاطع در سطح  اعدام دانه‌درشت هایی که باعث این وضعیت شدند، بازار ماشین را مدیریت می کند.

وی گفت:مافیای دلالی خودرو و مسئولینی که باعث این وضعیت شدند ،باید متوجه شوند که نظام با آنان شوخی ندارد. نمی شود چهار نفر دلال ، بازار خودرو را چنین آشفته کنند و مردم را نگران نمایند.

امام جمعه چرام بیان کرد:کشنده تر از کرونا چیست؟ کرونا یک ویروس است که مدتی مهمان ناخوانده ما خواهد بود، اما قطعا غده سرطانی آسیبش از کرونا بیشتر است .

وی بیان اینکه در آستانه روز قدس هستیم گفت: باید همه مردم بغض وکینه خویش را نثار غده سرطانی دنیا ، یعنی رژیم صهیونیستی نمایند، جزییات راهپیمایی روز قدس از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

 

  • نویسنده : محسن زارعی