کد خبر : 3333
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آوریل 2020 - 2:48

اقدام قاطع مدیران سرفاریاب در آستانه روز طبیعت

با تلاش و همکاری جمعی مسئولین شهر سرفاریاب از جمله بخشدار ،امام جمعه ،راهداری و حمل ونقل جاده ای چرام ، شهردار، شورای شهر، فرمانده پاسگاه انتظامی و حوزه مقاومت بسیج  ورودی و خروجی شهر  مسدود شد.

چرام انلاین:

با تلاش و همکاری جمعی مسئولین شهر سرفاریاب از جمله بخشدار ،امام جمعه ،راهداری و حمل ونقل جاده ای چرام ، شهردار، شورای شهر، فرمانده پاسگاه انتظامی و حوزه مقاومت بسیج  ورودی و خروجی شهر  مسدود شد.

​با توجه به ورود ویروس کرونا به استان کهگیلویه و بویراحمد و ممنوعیت تردد تلاش های زیادی جهت جلو گیری از شیوع این بیماری انجام گرفت که بخش سرفاریاب با توجه به وجود جاده دهدشت _ یاسوج و تردد روزانه بیش از پنج هزار خودرو و نبود جاده کمربندی مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورد .
تلاش های زیادی انجام گرفت اما دو روز گذشته تلاش بخشدار ، راهداران شهرستان چرام، شهرداری و شورای اسلامی  برای بازگشایی راه فرعی و قرنطینه نمودن شهر ستودنی است که توانستند جهت جلو گیری از شیوع بیماری کرونا مسیر فرعی برای تردد را مهیا کنند.
به گزارش دهدشت نیوزاسلام مرادپور بخشدار سرفاریاب گفت: با توجه به اینکه جاده اصلی سرفاریاب محل تردد خودروهای عبوری به سمت یاسوج میباشد تصمیماتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شد که مهمترین انها بازگشایی جاده خط لوله انتقال گاز (کمربندی سرفاریاب) برای تردد خودروهای عبوری بدون نیاز به عبور از شهر سرفاریاب میباشد.

وی افزود:شهر و بخش سرفاریاب علی رغم میهمان نوازی امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا پذیرای هیچ گردشگری نمیباشد‌

رئیس شورای اداری بخش گفت: ورود به تمامی اماکن و محیط تفریحی تفرج گاه ها ،مراتع و جنگل در بخش سرفاریاب  ممنوع می باشد.

بخشدار سرفاریاب  با بیان اینکه مردم به خوبی تاکنون همراهی های لازم را داشته اند عنوان کرد:انتظار می رود مردم سرفاریاب مانند روزهای گذشته صبر و شکیبایی پیشه کنند ماندن در خانه و  توصیه های بهداشتی را به حضور در طبیعت ترجیح دهند .

وی گفت :تاکنون اقدامات مستمر و منظمی در جهت حفظ سلامت مردم و جلوگیری از گسترش بیماری در بخش  صورت گرفته که این رویداد تا از بین رفتن کامل این ویروس ادامه می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.