کد خبر : 3269
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مارس 2020 - 18:52

فرماندار چرام خبرداد:

محسن زارعی

به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرف علوم پزشکی استان اکیپی به چرام اعزام شد/تامین لوازم ضروری مورد نیاز شبکه بهداشت چرام بامساعدت کلانتری

به گزارش چرام آنلاین؛  اکیپی به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرف علوم پزشکی استان به شهرستان چرام اعزام شد. خبرنگار ما طی تماس تلفنی با فرماندار چرام صحت و سقم موضوع را پیگیر شد وی گفت: گروه اعزامی جهت شناسایی ، بررسی و کمک به بیمار کرونایی وارد چرام شدند. دکتر هادی فتاحی

به گزارش چرام آنلاین؛  اکیپی به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرف علوم پزشکی استان به شهرستان چرام اعزام شد.


خبرنگار ما طی تماس تلفنی با فرماندار چرام صحت و سقم موضوع را پیگیر شد وی گفت: گروه اعزامی جهت شناسایی ، بررسی و کمک به بیمار کرونایی وارد چرام شدند.

دکتر هادی فتاحی اصل افزود: کلیه ی لوازم ضروری بهداشتی مورد نیاز شبکه بهداشت شهرستان چرام با قول مساعد استاندار تامین می شود.

 

وی گفت: در صورت نیاز شبکه بهداشت چرام این امکان وجود دارد ، مکان فرمانداری جدید را تا پس از پایان بیماری کرونا تحویل آنها دهیم .

 

فرماندار چرام افزود:تعدادی از کسانی که بومی چرام بودند و از شهرهای آلوده به این شهر وارد شدند شناسایی شد وبا هماهنگی خودشان در منزل قرنطینه شدند.

 

فتاحی اصل بیان کرد:کلیه ی راه های فرعی و غیرضروری به شهرستان چرام مسدود هستند وفقط ورودی از طرف دهدشت به چرام با احداث پست غربالگری باز است .

 

نماینده دولت در شهرستان تصریح کرد :
کلیه ی مسافران غیر بومی اجازه ورود به شهرستان را ندارند و مسافران بومی تست میدهند و چنانچه مشکوک باشند به شبکه بهداشت ارجاع داده می شوند.

 

وی بیان کرد:کلیه ی مکان های گردشگری در حوزه شهر تعطیل است و روستاهایی که مکان های گردشگری و استعداد گردش پذیری دارند با هماهنگی دهیاران ورودی آنها مسدود شد.

 

فرماندار گفت : صنوفی که لوازم مصرفی مردم را تامین می کنند با رعایت بهداشت به فکر سلامتی مردم باشند ضمن اینکه روزانه تحت بازدید قرار میگیرند.

 

دکتر هادی فتاحی اصل بابیان اینکه یک مورد بیمار فوتی در شهرستان چرام تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بود و سن بالای شصت سال داشت گفت : از همکاری مردم چرام تقدیر و تشکر میکنیم و انتظار داریم برای سلامتی خود و دیگران در خانه بمانید و نکات بهداشتی را رعایت کنید تا شاهد همچین حوادث نگران کننده ای نباشیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.