کد خبر : 2691
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 ژانویه 2020 - 20:57

محسن زارعی

عزم اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه فجر و پیروزی انقلاب + تصاویر

آموزش و پرورش چرام در دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌های مختلفی اجرا میکند. در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام ، بر آمادگی ادارات و نهادها، بر اجرای مطلوب برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در این شهرستان تاکید شد. به گزارش پایگاه خبری چرام آنلاین، امام جمعه شهر چرام در جلسه

آموزش و پرورش چرام در دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌های مختلفی اجرا میکند.
در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام ، بر آمادگی ادارات و نهادها، بر اجرای مطلوب برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در این شهرستان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری چرام آنلاین، امام جمعه شهر چرام در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان با اشاره به اینکه ، این دهه فرصتی مناسب برای به تصویر کشیدن خدمات انقلاب و نظام به جامعه بود گفت : در این ایام باید خدمات انقلاب در شهرستان چرام به نحو مطلوب و شایسته اطلاع‌رسانی شود.

حجت الاسلام افشار ، با بیان اینکه ظرفیت‌های لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در این شهرستان مهیا شده است افزود : گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر یادآور رخداد عظیمی است که موجب عزت و سربلندی کشور در سطح جهانی شده و علاوه بر آن مناطق محروم کشور به میمنت وجود جمهوری اسلامی ایران از توسعه و پیشرفت خوبی برخوردار شده اند.

داریوش پاداش معاون فرمانداری شهرستان چرام ، همکاری همه ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌ها در کنار همکاری‌های مردمی برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن بزرگداشت مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در شهرستان چرام را خواستار شد و گفت : سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در این شهرستان مناسب‌ترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی ابعاد مختلف، زوایا و عوامل پیروزی و دستاورد‌های انقلاب برای عموم مردم به ویژه جوانان این شهرستان است.

صدرالله عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام به موفقیت های دانش آموزان این شهرستان در مراحل استانی و کشوری اشاره کرد و گفت: حضور پرشور فرهنگیان در فعالیت‌های علمی و آموزشی، کارورزی دانش آموزان، مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش، ساماندهی فضا‌ها و تدراک ده‌ها ویژه برنامه‌ی مختلف از مهمترین برنامه‌های پیش روی این نهاد است.

آذین بندی شهر و مراکز بخش‌ها،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دهه مبارک فجر،غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدارباخانواده‌های معظم شهدا ، تکریم جامعه ایثارگری ،برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ انقلاب و زنگ ایثار درمدارس ،برپایی نمایشگاه فجر و خدمات انقلاب ، اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مدارس، تامین امنیت ترافیکی دانش آموزان، اجرای بیش از ده ویژه برنامه برای دهه فجر و برپایی مسابقات ورزشی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

مسلم مختار
صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.