کد خبر : 2247
تاریخ انتشار : جمعه 27 سپتامبر 2019 - 23:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قدردانی حجت الاسلام پژمان از فرماندار چرام و بخشدار سرفاریاب بسته هستند

در خطبه های نمازجمعه سرفاریاب مطرح شد:

قدردانی حجت الاسلام پژمان از فرماندار چرام و بخشدار سرفاریاب

امام جمعه سرفاریاب اظهارکرد:بعداز۴۰سال ازانقلاب روستاهااب وجاده نداشته باشدزیبنده نیست.

پایگاه خبری چرام آنلاین:

حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان درخطبه های نمازجمعه این هفته سرفاریاب بابیان این مطلب  گفت:استغفار کاری بسیار شایسته است و انسان در هر زمان که توبه کند نزد خداوند پذیرفته است ولی بعضی ‌اوقات پذیرش توبه نزد خداوند تسریع می‌شود.
وی اعتراف به گناهان در نزد خداوند را بسیار ارزشمند دانست و گفت: وقتی بنده‌ای پس از انجام گناه به ‌سرعت پشیمان شود و با اعتراف به گناهان توبه کند خداوند توبه وی را می‌پذیرد.
نماینده ولی فقیه درسرفاریاب به حالت پریشانی و پشیمانی انسان پس از گناه اشاره کرد و گفت: وقتی انسان به این حالت دچار می‌شود از گناه پشیمان می‌شود و از راه گناه باز می‌گردد و توبه می‌کند.

امام‌ جمعه سرفاریاب اضافه کرد: شیطان و شیطان‌صفتان از حالت پریشانی و پشیمانی انسان از گناه نگران می‌شوند و این اقدام برای ایشان خوش‌آیند نیست.
خطیب جمعه سرفاریاب سرعت در توبه را یکی از راه‌های پذیرش توبه و استجابت دعا دانست و خاطرنشان کرد: آن دسته از بندگانی که پس از ارتکاب گناه به‌ سرعت توبه نکنند و توبه را به فاصله بیندازند تا زمانی که مرگ آنان نزدیک شود خداوند توبه آنان را نمی‌پذیرد.
پژمان دربخش دیگری ازسخنان خودگفت:اراده و قدرت مردم همه موانع و فشارهای اقتصادی دشمن را در هم شکست و جهانیان این را مشاهده کردند که فشارها ناجوانمردانه در برابر قدرت و اراده ملت ایران ناکارآمد است
وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی برای مواجهه با تحریم‌های ظالمانه آمریکا، اعمال این تحریم‌ها هیچ اثری براراده ملت ایران نداشته است.
وی افزود: البته نیازی به هراس از تهدیدها نیست چرا که جهان دیگر یک قطبی نبوده و رژیم صهیونیستی که به تهدید می پردازد، نمی تواند هر کاری دلش بخواهد را انجام دهد
پژمان افزود:تحریمها و فشارهای اقتصادی علیه مردم انقلابی ایران ناکار آمد و شکست خورده بود.
خطب جمعه سرفاریاب عنوان کرد:گزینه اصلی مردم ایران مقاومت هست هشت سال بدون هیچ اقداماتی در مقابل تمام دنیا جنگیدیم و از کشور دفاع کردیم درحال حاضرهم قطعاجنگی صورت نمی گیرد.
پژمان افزود:امریکابه فکرجنگ نباشددرغیراینصورت حادثه مثل عاشورااتفاق می افتد.
حجت الاسلام پژمان بااشاره به سخن نماینده مجلس کویت درموردکشورهای عربی ویژه عربستان گفت:ایران بایک عطسه نصف نفت شمارامتوقف کردحالا چطورمی خواهیدبه جنگ با این کشوربرویددرصورت جنگ اثری ازنفت باقی نمی ماندوبایدبه صحرانشینی رو بیاوریم .
وی باتقدیروتشکراززحمات وتلاش های فرماندارچرام وبخشدارسرفاریاب درجهت پیگیری مشکلات شهرستان چرام وبخش سرفاریاب گفت: فرماندارچرام تلاش های زیادی درجهت رفع مشکلات انجام می دهدمسئولین رابه شهرستان وروستاهامی اورداماچرا مسئولین با مردم بدقولی می کنند؟
وی افزود:عمق محرومیت درروستاهای بیدانجیر زیادهست ومسئولین دراخرین سفرهم درروستامصوباتی داشتندانتظارداریم هرچه سریعتردرجهت رفع مشکلات روستاهااقدام تا دانش اموزان به کلاس هابرگردند.
پژمان ادامه داد:بعداز۴۰سال ازانقلاب روستاهااب وجاده نداشته باشدزیبنده نیست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.