کد خبر : 1761
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 جولای 2019 - 15:16

یادداشت ارسالی

یادداشت انتقادی دهیار القچین سفلی در خصوص عملکرد بخشداری مرکزی چرام

دهیار القچین سفلی با ارسال یادداشتی نسبت به عملکرد بخشدار مرکزی انتقاد کرد

 

دهیار روستای القچین سفلی از توابع بخش مرکزی چرام با ارسال یادداشتی به  عملکرد بخشدار مرکزی چرام را درخصوص دهیاران و روز دهیاری را انتقاد کرد که متن یادداشت عینا انتشار می یابد.

جناب آقای سید الیاس افسردیر با عرض سلام خسته نباشید خدمت شما وتمام خدمتگذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران، ۱۴ تیرماه هر سال در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز دهیاران نامگذاری شده است ،ومسئولان شهرستانی واستانی در بیشتر جلسات دهیاران را به عنوان بازوان دولت وسربازان گمنام دولت وهمیشه پای معرفی میکنند، دهیارانی که خدمات این نظام را در روستاها پیاده میکنند وهر کسی از هر راهی میرسد بنام خودش ثبت میکند. ولی چرا بعد از یک سال چشم انتظاری برای روز مردانی از جنس سنگ وآتش که در تمام اتفاقات یک سال گذشته همیشه و جلوتر از بیشتر مدیران شهرستان در خط اول خدمت وکمک رسانی بودند هیچگونه تقدیری نشد؟ جناب آقای سید الیاس افسردیر بخشدار محترم مرکزی چرام آیا در فضای مجازی در گروهی که حضرتعالی درآن تشریف دارید آیا یک تقدیر تشکر خالی از دهیاران بخش مرکزی میکردید چیزی از شما کم میشد؟ آیا ما پای کار نبودیم؟ آیاما دهیاران بخش مرکزی حرمت شما را نداشتیم؟ آیا دهیاران بخش مرکزی بله قربان گوی شما نبودند؟ جناب آقای سید الیاس افسردیر بخشدار محترم مرکزی چرام ،ما تا جان در نفس داریم پای آرمانهای شهداءو رهبر عزیزمان (امام خامنه ای مدظله العالی) میمانیم ،که یکی از آن آرمانها خدمت بی منت به مردم محروم این دیار هست، ما نه برای این دولت بلکه برای تمام دولتهایی که حکم تنفیذ از دستان مبارک رهبر معظم انقلاب دریافت کنند تا جان در بدن داریم برای این مردم واین انقلاب جانفشانی میکنیم وهمیشه آماده خدمت به این مردم عزیز و ولایت مدار هستیم. اما دریغ از نامهربانی مسئولی که نمیتواند حداقل با یک پیام دل یک دهیاری که شبانه روز در روستای خود به کار وتلاش مشغول میباشد ودر تمام شبانه روز بله قربان گوی مسئول خودش میباشد و با حقوق ناچیز وبیمه حداقل ۱۵ روز در گرما وسرما در خدمت مردم دیار این شهرستان میباشد را بدست بیاورد. دهیارانی که در گرمای ۵۰ درجه در دل آتش هستند وبا سرمای زیر ۱۰ درجه در دل برف و باران هستند.نمیدانم شاید یاد شما رفته باشد روز۱۴ تیر روز دهیاران بود اما بدان تقویم یک کشور باید جلوی مدیر یک دولت باشد وتمام روزهای انقلاب را رصد کند.
: در پایان تشکر از زحمات دولتمردان تدبیر وامید در راس استانداران اسبق وفعلی جناب آقای دکتر کلانتری ومعاونین عمرانی جناب آقایان مهندس نیک اقبال وجناب آقای مهندس فیلی ومدیران کل دفترامور روستایی استانداری وفرماندار پرتلاش و همیشه پای کارشهرستان جناب دکتر هادی فتاحی اصل که روستاهای بخش مرکزی چرام را با نگاه ویژه مورد حمایت خود قرار دادند وانقلابی از نظر کارهای عمرانی در سطح روستاها این دیار انجام گردید ودعای خیر زنان و مردان شیردل انقلابی این دیار تا ابد بدرقه راهشان باد.

 

عطالله علیزاده دهیار روستای القچین سفلی

پایگاه خبری چرام آنلاین این آمادگی را دارد که جوابیه احتمالی بخشدار مرکزی چرام را در پاسخ به این یادداشت منتشر کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.