کد خبر : 1683
تاریخ انتشار : جمعه 5 جولای 2019 - 12:55

رقص آتش در آب حیات/آتش سوزی گسترده و کمبود امکانات/درخواست بخشدار سرفاریاب از نیروهای دولتی و مردمی

” مرادپور ” تاکیددارد که امکانات موجود نمی تواند شعله های آتش را خاموش کند و نیازمند حمایت جدی از سوی مسولان و مردم هستند.

جنگل ها و مراتع منطقه گردشگری ” آب حیات سرفاریاب شهرستان چرام ” در استان کهگیلویه و بویراحمد طعمه شعله های آتش شده و متاسفانه هرلحظه شعاع و گستره این شعله ها روبه افزایش است.

به گزارش چرام آنلاین  ، و بنا بگفته شاهدان عینی و نیروهای منابع طبیعی چرام که از دیروز تاکنون در محل آتش سوزی آب حیات بودن، شعله های آتش از شب گذشته منظقه گردشگری و زیبای ” آب حیات در بخش سرفاریاب شهرستان چرام ” استان کهگیلویه و بویراحمد را به شکل نگران کننده ای در بر گرفته و امکانات مورد استفاده در محل آتش سوزی پاسخگو نیستند.

نهادهای مختلف اجرایی اعم از بسیج، سپاه، تعدادی از نیروهای منابع طبیعی، بخشدار سرفاریاب و ساکنان منطقه در منطقه مستقر شده اند و مشغول خاموش کردن آتش در جنگل ها و مراتع پُرپُشت گیاهی ” آب حیات ” هستند.

بنا بگفته بخشدار سرفاریاب در شهرستان چرام، تاکنون خسارت زیادی به این جنگل ها و مراتع  وارد شده و گونههای مختلف گیاهی، درختی و جانوری زیادی از بین رفته است.

” مرادپور ” تاکیددارد که امکانات موجود نمی تواند شعله های آتش را خاموش کند و نیازمند حمایت جدی از سوی مسولان و مردم هستند.

وی البته دلیل این آتش سوزی را خطای انسانی می داند و از همه مرم منطقه می خواهد برای جلوگیری از روند گسترشی شعله های آتش، همکاری کنند.

منطقه گردشگری ” آب حیات ” در محور سادات – چرام واقع شده که اداری گونه های مختلف گیاهی و. درختی است و ز محورهای خطرناک و تصادف خیر در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز محسوب می شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.