کد خبر : 1099
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 نوامبر 2018 - 13:14

در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرام چه گذشت؟ توصیه فرماندار چرام به مسئولان جهاد کشاورزی/ مکاتبات اداری نتیجه نمی دهد؛اطلاعات دهیاران فاش نشود/تصاویر+کلیپ

پیش از ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
پیش از ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش چرام انلاین؛پیش از ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

عزیز راکبی زاده مدیر بهزیستی شهرستان چرام در این جلسه گفت: کارگاه پیشگیری از اعتیاد در سه نقطه از شهرستان برگزار می شود.

 

وی افزود:هفت مورد در ۶ ماه اخیر وام اشتغالزایی به مددجویان پرداخت کرده‌ایم تا شاید نویدی برای ورود مجدد به زندگی پاک باشد.

 

این مسئول اضافه کرد: لیست موارد اشتغالزایی به بانکها ارسال شده است که از بانک ها انتظار می رود با توجه به سیاست دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان, در روند پرداخت این وام ها تسریع صورت گیرد.

 

بخشدار مرکزی چرام نیز با اشاره به آمادگی دهیاران برای هرگونه کمک به نهادها و دستگاه های خدمت رسان گفت: در ارتباط با کشت مواد افیونی دهیاران مرکزی آماده هرگونه همکاری را دارند.

 

الیاس افسردیر عنوان کرد: بهتر هست اطلاعات دریافت شده توسط دهیاران از سوی هر نهاد و دستگاهی بیرون نرود.

 

این مسئول افزود:زیرا که موارد قومی و قبیله‌ای وجود دارد و باعث مشکلات میشود.

 

مدیر ارشاد اسلامی شهرستان چرام نیز ‌بااشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عکس و فیلم گفت: نمایشگاه عکس در قالب ۳۷ تصویر آماده برگزاری برای جلوگیری از این بلای خانمان سوز است.

 

سعید خردمند اظهار کرد: متاسفانه مکاتباتی برای برگزاری و ساخت فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی در جهت جلوگیری از کشت مواد افیونی صورت گرفت اما نتیجه ای حاصل نشد.

 

فرماندار شهرستان چرام نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: پیشگیری بهتر از درمان است چرا که هزینه پیشگیری بسیار کمتر از هزینه درمان می باشد.

 

هادی فتاحی اصل تصریح کرد: کشت مواد افیونی در بخشی از شهرستان چرام وجود دارد که می‌طلبد همه دستگاه ها دست به دست هم دهند .

 

وی افزود:ما باید قبل از کشت این موارد قدم برداریم و صرفاً بازدید میدانی و فعالیت ساده در کار نباشد زیرا تاثیری ندارد و باید به دنبال کشت جایگزین باشیم.

 

این مسئول گفت:جهاد کشاورزی می‌تواند اهمیت کشت های جایگزین را در شهرستان ترویج دهد و با فعالیت چهره به چهره چنین تاثیری را افزایش دهد.

 

تصاویر و کلیپ:(برای مشاهده تصاویر و کلیپ بر روی انها کلیک کنید)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.